Tillbaka på gymmet :D

Nu har jag bestämt mig! :) Jag ska tråna efter M tills han kommer och jag har träffat
honom och när han åker tillbaka så ska jag glömma honom. Det är vad jag hoppas
på i alla fall. Men det kan jag ju glömma, känns det som =/ Gjorde bort mig så totalt
igår så jag vill bara gräva ner mig. Haha. Men jag vart så trött på att gå som katten
runt het gröt så jag sa va jag tyckte och tänkte och kände och jag skrämde väl slag
på honom. Haha. Får se om han fortfarande vill träffas i december, känns väl liite
tveksamt nu. Vi får väl se va som händer men nu tänker jag ligga väldigt lågt me
honom tillsvidare. Får väl ut och ragga innan dess så kanske jag glömmer honom :P
Eller va säger du, Jessica? :P Snart får vi ta en krogrunda igen, synd bara att man
bara har råd en gång i månaden :( haha.
 
Idag satte jag äntligen igång me träningen igen :D Så otroligt underbart! Passade på
att väga mig, va livrädd för att ha gått upp massa men hade gått ner 3,2 kg på 2 mån
utan vare sig träning och bara skräpmat =/ Vart ju väldigt positivt överasskad i alla fall.
Så totalt har jag gått ner 21 kg på 2 år :) Det går ju sakta eftersom att jag inte har tränat
regelbundet eller ätit en bra kost men det går framåt :P Körde i alla fall på i drygt 1,5
timme :) Nästa vecka tänkte köra jag köra igång vattengympan och så ska jag försöka
mig på att våga testa core :) Vore den absoluta träningen för mig då jag vill och måste
träna rygg, mage och bål :)  Är lite sugen på bodypump också men det får bli senare
isåfall :) Efter gymmet kom jag hem och typ dog. Haha. Va så trött och seg. Somnade i
soffan och vaknade när Patrik kom hem.
 
 
Vi tog bilen till Theas dagis för att hämta upp skruttan och dagen hade varit toppen. Hade hänt
en olycka men det va personalens fel som hade glömt sätta på henne blöja innan dom skulle
ut . Vi åkte till den där nyöppnade sportaffären i kungens kurva för vi hade sett ett fleeceset till
Thea för 65 kr men när vi kom dit hittade vi inte det och Thea va på ett jävla humör. Jag sprang
in på kvantum och handlade medan patrik och hon satt kvar i bilen. Köpte allt möjligt nyttigt, nötter,
frukt, skyr, kvarg, lätt yougurt och fullkornsbröd :) Nu jävlar ska jag bli nyttig, är väl på tiden ;) Sen
åkte vi till palmyra och fixade middag. Vi åt och sen hoppade jag och Thea in i badet innan det
läggdags för henne, jag läste en kort saga, sa god natt och släckte lampan och gick ut och hon
somnade me desamma :) Hon har blivit så stor så fort, hon somnar utan mamma, hon är snart
blöjfri, hon pratar och gör sig förstådd så det heter duga. Min lilla tjej är ju inte så liten längre :(
 
Nä, ska fortsätta glo på topgun och sen blir det väl sängen. Vi hörs nog imorrn :)
 
 
 



Kommentarer
Josefine

hej. har följt din blogg sedan du va gravid o hann aldrig be om lösenord när du stängde bloggen men ska du stänga den igen vill ja gärna ha lösenord :)

Mvh
Josefine

Svar: Va roligt :) kommer ha bloggen upplåst ett tag framöver men jag förvarnar i god tid innan jag låser den :)
Rebecca

2013-10-26 @ 14:36:50
Anonym

Med tanke på alla som du lämnar ut inklusive dig själv tycker jag att du ska lägga ned bloggen och skriva en privat dagbok istället

Svar: Vilka lämnar jag ut? Förutom typ Thea och patrik.
Rebecca

2013-10-30 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!