Trött idag!

Tycker jämt att jag skriver att jag är trött men idag va jag tvungen att lägga mig och
sova en timme efter att jag hade lämnat Thea på dagis och det brukar jag aldrig
göra =/ Vet inte om det vädret eller om man håller på och blir sjuk. Vill fan inte bli
sjuk nu .....
 
Hade tänkt storstäda men jag orkade bara inte så jag har bara suttit i soffan och
slappat. Jätte skönt att bara slappa också :P
 
 
Jag och Patrik hämtade Thea tillsammans och hon hade haft en toppendag på dagis. Inga
puttar och inga olyckor :) Fixade middag och så käkade vi och sen tog jag min kvällspromenad
på över 1 timme, så himla skönt :) Kom hem och så tog jag och Thea ett bad innan jag lade
henne. Nu sitter jag och väntar på greys och sen blir det sängen.
 
Imorrn sätter jag äntligen igång me träningen igen, fy attans va det ska bli underbart! Räknar
me rejäl träningsvärk men det är ju en härlig värk så :P Tänkte köra igång me vattengympan
också från och med nästa vecka :) Och jag har funderat på en sak rätt länge nu :) När jag gått
ner 15 kg ska jag börja på en sak men det får ni veta då :P Haha. Ha en härlig onsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!