Underbara och kalla fredag

Fy in i norden va det är kallt ute!!! Brrr. Snöade visst imorse. Snart dags att ta fram
vinterjackan till mig och overallen till Thea :P haha. Nä, snön kan gärna hålla sig
borta nån vecka till.
 
Imorse när jag lämnade skruttan på förskolan så nämnde jag hur duktig hon är på
att gå på toaletten hemma så idag skulle hon få börja me att vara blöjfri inomhus
och sen ska dom fortsätta så tills hon är redo att va blöjfri utomhus också :D Åh, min
stora älskade och duktiga tjej! Så på måndag ska jag ladda upp med massa ombyten
och i helgen ska jag och mamma köpa massa trosor till Thea :) Så innan årets slut
är hon nog helt blöjfri :D Och i vår så tar vi tag i nappträningen, det kommer dock
inte gå lika problemfritt som potträningen. Patrik kommer få en miljard psykbryt för
nu stoppar han gärna in nappen så fort hon piper eller skriker hysteriskt. Och visst,
det gör jag också även om det tar emot för hon måste lära sig att nappen inte alltid
kommer komma när hon skriker eller piper. Så det kommer nog bli extremt tufft ett
bra tag men det är bara att stå ut. Är som sagt mest orolig över Patrik. Haha.
 

Jag och packat och röjt lite men disken skulle patrik ta när han kommer hem innan han åker till
Tierp så den behöver jag inte bry mig om. Ska ta och hoppa in i duschen och göra mig ordning
och sen gå till fruängen och ta ut pengar och gå in på röda näsan innan jag åker till visättra :)
 
Ikväll blir det nog bara mys, tror jag. Vet inte om Maria hade tänkt nåt men vi får se. Och imorrn
ska vi nog till kungens kurva och sen är det ju utgång, yeeeey. Och på söndag ska jag ev förbi
fru nilsson och hälsa på och ta en titt på hennes kulor ;) hehe. OM jag inte är för bakis men det
är sällan jag är riktigt bakis så det är nog inga problem. Jaja. Men vi hörs på söndag kväll igen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!