4 underbara dagar!!!!

Jag och Thea har haft 4 alldeles underbara dagar uppe hos min moster! :) Det va
så skönt att komma bort från Patrik, lägenheten och allt. Jag trodde att jag skulle
sakna honom och Madde va helt säker på att jag skulle gråta och må dåligt men
icke :D Jag mådde bättre än på länge och jag och Thea hade det toppen utan
Patrik. Jag kunde koppla av och släppa allt. Det va verkligen välbehövligt. Nu kan
jag me gott samvete säga att jag inte har några som helst känslor kvar honom,
det är ett som är säkert.
 
 
 
Hur har vi tillbringat våra dagar då? Vi har umgåtts lite me madde och Leah men
också me nina och nova :) Vi har varit ute mycket och häromdagen följde vi
me Maria till flempan och Thea gick hela vägen fram och tillbaka :) Det va så skönt
att gå där me dom två som betyder mest i mitt liv, min dotter och min moster <3
Vi har varit vaken sent och bakat äppelpaj, kanelbullar och lagat mat sent på
kvällen. Det är sån min moster är och jag tycker det är jätte mysigt, det är nåt
jag älskar när man är hos henne. Thea lekte och härjade för fullt och hade jätte
roligt. Theas mormor sov över en kväll också och jag klippte topparna. Min kusin
hade massa vänner över och Thea va jätte mallig när hon fick vara me dom stora
tjejerna :) haha. Dom här 4 dagarna gick alldeles för fort! Ville verkligen inte
"hem" idag, hade kunnat stannat några veckor. Hade verkligen sån ångest när jag
åkte därifrån.
 
 
 
Och vi hann knappt komma hem innan jag och Patrik började bråka och höjde
rösterna. Den där människan driver mig till vansinne me sin jävla attityd. Blir så
irriterad och förbannad. Vi tål verkligen inte varann längre. Måste verkligen få nåt
eget SNART! Jag står inte ut längre.
 
Imorrn ska jag och Thea storstäda och kvällen får jag helt för mig själv :D Ska bli så
underbart! Men nu ska jag ta en sista cigg och sen borsta tänderna och sova. är helt
slut! God natt på er :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!