Ännu en toppendag!

Idag har man haft ännu en toppendag och jag njuter av det! :) Försöker ta till vara på
alla bra dagar och stunder, det behövs om jag ska orka :)
 
Lämnade stumpan på dagis vid 9 och sen gick jag till fruängen och tog bussen till
Huddinge. Först ut va det arbetsförmedlingen för att skriva ny handlingsplan, gick
relativt fort där :) Men måste tillbaka innan nästa torsdag =/ blääää. Sen mötte jag
upp fru Nilsson och vi gick till hm och shoppade lite. Jag köpte en tröja till mig, ett
nytt träningslinne, en ny sportbh och en tröja till Thea :) Även fru Nilsson hittade
endel till sig själv, kors i taket ;) haha. Vi gick vidare till KappAhl och Lindex innan
vi tog en fika på donken. Sen fortsatte vi gå i lite affärer och så följde Madde me mig
till banken innan vi rörde oss hemåt :) Kom hem vid 2 och då slappade jag en stund
innan det va dags att hämta stumpan. Dom hade ju fotografering och det hade gått
bra så det ska bli kul att se sen :)
 
 
Vi gick till lekparken och gungade och åkte lite rutschkana innan vi gick hem och
tittade på barnprogram. Snart ska jag börja me maten, hade tänkt göra soppa men
det är alldeles för varmt ute så det får bli spaghetti och köttfärssås istället :) Magen
kurrar men jag är inte hungrig =/ Eller jo, lite hungrig är jag nog :) Annars ikväll ska
jag bara ta det lugnt. Är trött nu.
 
Imorrn är det fredag, härligt :) Blir långpromenad för min del, ska försöka ta milen tänkte
jag, hoppas bara att det inte blir så djävulskt varmt men vatten får jag inte glömma ta
me mig :) I helgen har vi inget inplanerat förutom att jag och Thea åker till min moster
på söndag kväll :D Får se va vi hittar på, skulle vilja till mulle meck-parken då jag bara
hört bra saker om den, kanske lyckas övertala Patrik :P
 
Ha en alldeles underbar torsdag nu :D
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!