God morgon i stugan

Gårdagen va ju skit men förra inlägget var så otroligt deprimerande! Önskar
att jag kunde skriva glada, lyckliga och positiva saker istället men en vacker dag är det
min tur att få va lycklig :) Nu går jag mest och längtar till nästa vecka, ska bli så skönt!
 
Patrik va hemma redan vid kvart i 3 igår men nu struntar jag i när han kommer hem, om
jag fick bestämma skulle han inte behöva komma hem alls! Han låtsas som om ingenting
medan jag går omkring och bär på massor. Snart kommer det bara explodera har jag en
känsla av. Just därför längtar jag till nästa vecka!
 
Min familj försöker hjälpa mig på olika sätt att få tag på en lägenhet, vi ska kontakta min
gamla soctant som jobbar med barn, vi ska kontakta vc och psyk. Har jag ingen lägenhet
till jul så går jag och gräver ner mig. Och det här blir första julen utan Thea :( Det kommer
göra så ont i hjärtat på julafton när jag inte får spendera den me henne :( hua!!!! Men det
är väl lika bra att börja försöka vänja sig vid den tanken redan nu.
 
Min dotter är allt jag lever för nu, det enda jag lever för. Hade inte hon funnits i mitt liv så
hade jag inte orkat! Min vackra skatt som ger mig så mycket lycka och glädje. Det gör så
ont i mig att hon måste gå igenom det här, att se mamma och pappa gå ifrån varann, att se
oss bråka, att känna spänningen, att trösta mig. Det ska inte hon behöva göra!!!!!!!!!!
 
 
Jag berättade för dagisfröknarna idag att jag och Patrik ska separera så nu vet dom flesta, dom
som ska veta det, vet det i alla fall.
 
Igår kväll fick Patrik sova på soffan, va så arg på han och besviken och bara SÅ trött på att bli
behandlad som skit.
 
Efter att jag har lämnat stumpan på dagis tänkte jag ta en långpromis förbi segeltorp och runt :)
 
Men vi hörs ikväll :)n Hej då så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!