Hmm .....

Jag blir så trött på mig själv, vet aldrig hur jag vill ha det =/ Igår va jag säker på
att jag ville plugga till uska men idag ramlade jag in på min dröm om att bli
grundlärare (fritidspedagog). Men jag är livrädd! Beslutar jag mig för att plugga
till det så innebär det studier i minst 4-5 år till plus att jag måste kombinera
studierna me jobb och barn. Kommer jag orka det? Jag vill inte påbörja den
utbildningen och gå nåt år och sen hoppa av för att jag inte orkar. Är så
trött på att påbörja saker utan att slutföra dom. Men jag ska kontakta en
studie- och yrkesvägledare som ska få hjälpa mig att ta reda på exakt
vilka ämnen jag behöver läsa för att komma in på den utbildningen och så
får jag börja plugga dom ämnena till och börja med :) Vet i alla fall att det
är engelska, samhällskunskap och naturkunskap men jag vet inte vilken
nivå då jag inte alls förstår mig på det nya systemet =/ Jaja, får se vart den
här karusellen leder mig :P
 
Idag fick ju Thea va ledig från dagis. Vi åkte upp till mamma vid 12 och
mamma och Thea levde rövare i några timmar. Sen gick vi ut me Thea men
hann knappt va ute i 10 min innan Thea somnade i gungan. Vi skulle ha
träffat våra vänner från gallö men deras tåg från ö-sund va försenat så dom
va inte i Stockholm förrän vid 4 och då sov Thea och jag va jätte trött så vi
åkte hem istället.
 
 
Började me maten direkt och nu har Patrik tvättat massa penslar och satt igång en tvättmaskin,
jag ska hänga in den torra tvätten. När tvätten är klar ska jag och Thea bada och sen blir
det soffmys innan läggdags.
 
Imorrn ska jag ut och åka igen. Ska upp till Maria och hämta min skinnjacka som hon fixade
och så ska vi fylla i våra fonder och ringa lite samtal. Får inte glömma ringa stadsmissionen
ang lägenhet, eller ja, min kniviga situation. Eventuellt kunde dom hjälpa mig på nåt sätt så
det ska bli spännande att höra va dom har att säga :)
 
Och jag va tvungen att kapa mina naglar i eftermiddags då flera hade skivat sig och gått av :(
Nu känns det väldigt tomt och konstigt men dom växer ju ut snart igen :D Vill ha pengar så
jag kan köpa nya ringar, alla mina favoritringar har blivit alldeles för stora och bara ramlar
av :( Men det får bli nästa månad :P Ska kolla om maria kanske har några ringar men hon
har ju typ större fingrar än jag. Jaja.
 
Nä, nu ska jag hänga in tvätt så jag önskar er en trevlig kväll så hörs vi imorrn :)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!