Mår mycket bättre efter träning

Inatt har varken jag eller Patrik sovit nå vidare, han sov ju på soffan och jag sov i
sängen me min lilla älskling. Vaknade vid 3 och sen låg jag vaken i nästan 1,5
timme och bara tänkte. Och Thea vaknade kvart över 6 imorse. Så imorse va man
lite sliten, hann till och med tänka att jag skulle skita i träningen idag men icke sa
nicke. Lämnade stumpan på dagis och sen tog jag en riktig långpromenad på
nästan 1 mil. Mår så mycket bättre när jag promenerar eller tränar :D Igår va jag
ju bara hemma och grät hela dagen men idag är det lugnt. Jag måste träna för att
må bra! Så enkelt är det. Nästa vecka blir det inte gymmet nåt men desto fler
promenader tänkte jag klämma in :D Ska bli så skönt att ta me sig Thea och komma
bort härifrån och bara kunna njuta i lugn och ro :D
 
 
 
Det är så tråkigt att vi har blivit ovänner, jag trodde verkligen att vi skulle kunna va vänner men
om han behandlar mig som han gör så funkar inte det. Jag har helt enkelt fått nog av allt nu! Jag
tycker fortfarande om honom väldigt mycket .... synd.
 
Jag gick ner till centrum och handlade lite innan jag hämtade stumpan :) Hon hade haft en bra dag
på dagis, skönt :) Vi gick till lekparken en stund och när vi kom hem så vart jag så trött. Satt och
nickade till i soffan medan Thea satt och kollade på tv. Patrik kom hem vid 4 och då va det bara
att börja me middagen, fick bli lövbiffgryta ikväll :) Annars ikväll har jag och Patrik hjälpts åt me
disken så all disk är borta, jätte skönt. Då kan jag koncentrera mig på att städa och röja imorrn
efter gymmet :)  Annars imorrn händer nada förutom gym och städning :P Så roligt är mitt liv för
tillfället.
 
Nä, nu blir det en dusch, Patrik ska gå och slänga lite skräp och sen ska han och Thea bada innan
han ska natta henne. Vi hörs imorrn :)
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!