När ska det bli bättre?

Nu kom bakslaget :( Har ju mått rätt okej dom senaste dagarna men igår kväll orkade
jag inte. Låg och grät mig till sömns. Alla tankar kom, magkänslan av nåt som är fel
fanns och jag orkade bara inte stå emot. Men det är väl priset man får betala när man
har haft några bra dagar. Jag är glad att Thea låg och sov i alla fall, hon ska slippa
se mig ledsen för jämnan.
 
 
Vaknade imorse och mådde skit. Åh va jag vill må bra och va lycklig igen! Men jag
måste bita ihop, en vacker dag så ler lyckan mot mig igen. Det är i alla fall vad jag
försöker intala mig för att orka. Skulle ju på ett möte idag me maria men hon försov
sig så hon ringde och bokade en ny tid till nästa vecka. Så jag har tvättat, ätit lite
lunch och kollat på film. Och tänkt, massor! Det kan man inte komma ifrån hur
mycket man än försöker. Tänker på Patrik och på w mest. Igår va jag övertygad
om att dom verkligen bara va vänner men det krävs så lite för att jag skulle börja
tvivla igen. Nåt stämmer bara inte, jag vet att patrik inte är ärlig om allt. Men va han
inte är ärlig om vet jag inte. Det kan va nåt som jag blir jätte sårad av eller så är det
inget märkvärdigt alls eller så talar han sanning om allt. Jag vet inte och egentligen
ska jag inte bry mig, jag har inget me hans liv att göra längre. Huvudsaken är att
han är en bra pappa som tar hand om sin dotter, det är bara mina hjärnspöken som
jag vill få bort. Är sånt slöseri me energi och oroa sig för nåt som man inte har nåt
att göra me =/ skitdumt ju! Det är Patrik som vet hur det ligger till :) Men jag anklagar
honom inte för något, jag vet ju inte säkert utan det är bara magkänslan som inte vill
samarbeta :P. Hur som helst ska det bli skönt att han kommer imorrn, jag behöver
en vän nu. Och Thea vill nog få hem sin pappa :P
 
 
Hämtade Thea på dagis vid 4 och hon hade inte haft nån bra dag :( Blir galen snart! 4 av 5 dagar
är jobbiga dagar typ. Mycket puttar och så. Det måste snart bli bättre .... Vi kom hem och lekte innan
jag började me middagen och nu sitter vi och kollar på barnprogram. Hade planer på att gå ut en
stund men jag är jätte trött och Thea verkar trött så vi håller nog oss inne och myser innan det är
dags för Bolibompa, bad och läggdags. Igår hade hon jätte svårt att somna så jag får se hur det går
ikväll. Ha en bra kväll så hörs vi imorrn :)



Kommentarer
Anonym

Hur tänker du ,åker och hämtar kläder och mat för du har varken pengar eller mat men några dagar senare går du på krogen
Är inte det att utnyttja de snälla människorna som har hjälpt dig ?

Svar: Patrik åkte iväg i 4 dagar, jag hade inga pengar medan han va borta och vi hade verkligen ingen mat hemma, därför behövde jag hjälp under dom dagarna. Hade han åkt efter att jag hade fått pengar så hade jag inte behövt nån hjälp.
Rebecca

2013-10-30 @ 07:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!