Nöden har ingen lag

Min moster tipsade mig om några välgörenshetsgrupper på facebook som hon fått hjälp av med
bl.a mat så jag hörde av mig till 2 st grupper i söndags kväll och i måndags fick jag 3 påsar
me mat :D Här hemma va alldeles tomt och inte en enda krona. Det är helt otroligt vilka
snälla medmänniskor det finns. Och idag följde jag me maria till Fridhemsplan där en
annan grupp på facebook har ett förråd med mat, kläder, leksaker och massa annat. Och
jag har nog aldrig sett så mycket saker i hela mitt liv. Man skulle kunna va där en hel dag
och inte ens hinna kolla hälften av allt. Men jag hittade massa kläder till Thea, tog endel
oöppnade leksaker, fick en matpåse och det bästa av allt, jag hittade ett par splitter nya
boots från wrangler som hade kostat 1200 kr :D Vilka änglar det finns där ute! Det är
jätte många familjer som får hjälp därifrån.
 
 
Så ja, jag har tillbringat större delen av dagen där me Maria :) Va HELT slut när jag kom
hem sen. Men jag slapp hämta Thea. Patrik hade slutat redan vid halv 2-2 så han hade
hämtat Thea och sen stannade han kvar här på middag och så diskade han och lekte me
Thea innan han åkte vid halv 7. Det va trevligt att han va här, det kändes bra :) Det är
inte så hemskt att bo själv, jag kan nog vänja mig vid det :P Även om jag föredrar sällskap
så är det inte hemskt att va själv.
 
 
Thea vägrar sova ..... suck. Hade hoppats på en lugn kväll men det kunde jag glömma. Får se när
hon behagar att somna ^^ Imorrn ska man upp tidigt igen. Tänkte åka förbi mamma efter att jag
lämnat Thea och kl 11 ska jag möta Maria. Sen ska jag hem och tvätta och bara ta det lugnt. På
torsdag tänkte jag storstäda och så kommer ju Patrik hem. Och på fredag åker ju han och Thea till
Tierp medan jag drar till visättra :) ska bli så underbart att få sovmorgon, kommer inte ihåg senast
jag fick det. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag vakna vid 8 ändå =/ Nä, ska kolla om
hon kanske har somnat och sen ska jag tvätta bort sminket och glo på tv en stund. God natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!