Ont i benen

Nu va fredagen äntligen här .... längtar jag efter att säga =/ Det skulle jag kunna säga
om jag arbetat hela veckan .... suck .... men men, nu är det i alla fall fredag.
 
Efter att jag hade lämnat Thea på dagis så åkte jag direkt till skärholmen, kom dit
vid 20 över 9 och alla affärer öppnade 10. Jag passade på att leta upp Swedbank
och då står det att dom inte hanterar kontanter och jag som hade en check att
lösa in. Blev lite panikslagen men sen sa en vän att man kunde lösa in dom på
olika affärer. Så jag väntade på emma som kom vid halv 10 och så gick vi
först till pressbyrån men då hade dom en gräns på 2000 kr så det kunde jag
glömma, vi gick till coop men samma sak där och så gick vi till kvantum och där
kunde jag få ut mina pengar, yeeey :D
 
 
Både jag och emma va vrålhungriga så vi gick till millas och käkade lunch innan vi
började shoppa :) Först ut blev några skoaffärer, emma va på jakt efter vinterskor
men hon hittade inget. Sen gick vi till Lindex och jag köpta tumvantar till Thea och
så provade jag min skinnjacka och föll pladask men min moster har lovat att fixa den
till mig :D Vi kikade runt lite och så köpte jag en ny mascara och så. Letade efter nya
underkläder men hittade inget direkt. Vi gick vidare till HM och där hittade jag en
underbar stickad tröja, eller jag hittade massa tröjor men den fick följa me hem :)
Hittade några tröjor till men dom får vänta till nästa månad. Vi gick vidare i mer affärer
och avslutade inne på skopunkten där både jag och emma shoppade skor :D Jag
har ju letat efter och provat MASSA stövlar men aldrig hittat några som passat fram
tills idag och jag blev så lycklig :D Fick dom dessutom för halva priset. Är världens
lyckligaste. Klockan va efter 2 när vi skiljdes åt, jag gick in på kvantum för att handla
lite och sen tog jag bussen hem. Kom hem vid 3 och packade upp allt och tog det
lugnt en stund innan det va dags att hämta stumpan. Hon hade haft en toppendag
på dagis, faktum är att hela veckan har varit jätte bra, så otroligt skönt :) Vi slappade
i soffan och kollade på barnprogram. Strax efter 5 kom Patrik hem och sen åkte han
och köpte middag. Vi käkade och sen fick jag huvudvärk och började frysa så då
tog jag ett varmt bad. Har så ont i benen men inte så konstigt. Har typ gått 1 mil
idag :P haha.
 
Nästa helg bestämde jag och emma att gå ut på krogen :D Weeeiiiii. Så den helgen
sover jag hos min älskade moster :D Det ska bli jätte roligt. Får se om man träffar
några trevliga människor ;) hehe.
 
Och nu har jag bestämt mig för att plugga till uska :D Vill sätta mig i skolbänken igen,
ekonomin kommer visserligen va skit i ytterligare 1,5 år men det kan det va värt. Vore
kul att arbeta inom sjukvården eller äldreomsorgen. Så det känns faktiskt jätte bra. Ska
kolla upp ansökningsdatum och skolor i helgen eller nästa vecka :) Så min plan är att
börja plugga i januari :D Så emma, om du har kvar massa skollitteratur kvar så lånar
jag gärna dom :P
 
Nä, nu ska jag byta blöja på Thea, ta en sista cigg, borsta tänderna och sen sova!
 
God natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!