Så jävla grym!

Idag fixade jag äntligen milen!!!!! Haha. Trots att allt var emot mig. Redan i segeltorp
så hade huvudet gett upp, jag hade hunnit vända och gå hem typ 1000 gånger. Haha.
Och i skärholmen fick jag skoskav och ont i ena knät, ville bara hoppa på första bästa
bussen till fruängen men jag hade verkligen gett mig fan på att fixa det här så jag bet
ihop och fortsatte gå och efter 2 timmar och 15 min va jag äntligen hemma. Hade så
ont i fötterna och va så trött men samtidigt så otroligt jävla nöjd och stolt över mig
själv!!! Jag är så grym!!!! :D
 
 
Har BARA slappat sen jag kom hem, värmde lite lunch men inget mer. Jo, jag har tagit
en dusch också men det är allt. Skulle ha passat på att sovit en stund men det får jag
göra ikväll. Lägenheten ser ur som en krigshärjad zon men jag orkar för tillfället inte bry
mig. Som sagt, jag har tak över huvudet men inget hem. Och jag är så otroligt tacksam
att Patrik låter mig bo kvar här för det är påfrestande för hela familjen, även dom utom-
stående påverkas men så länge vi inte bråkar eller är osams JÄMT så står vi ut. Men
visst fan vore det underbart me ett eget hem, det vill ju varenda människa ha! Men det
är bara att hålla tummarna att jag fått tag på nåt innan årets slut, helst innan. Men sånt
tar tid. Och framför allt eftersom att jag inte kan tänka mig att bo varsomhelst, jag vill
ha nära till Theas förskola så hon slipper byta och nära till Patrik så att umgänget mellan
dom blir lättare. Men allt från segeltorp till liljeholmen kan jag gå me på. Eller allt inom
20 mins radie härifrån.
 
Vid 3 så hämtade jag lillhjärtat på dagis, nu ska hon inte dit på en vecka. Vi gick hem
på en gång, va SÅ trött och hade jätte ont i fötterna så jag orkade inte gå till lekparken.
Vi gick hem och tittade på barnprogram istället. 45 min senare kom Patrik hem och då
satt vi och slappade och suckade över diskberget och den allmänna röran här. Haha.
Men efter ett tag så tog Patrik tag i lite av disken medan jag fixade middag. Men röran
är kvar och massa disk. Jaja, det kommer en dag imorrn också :P
 
 
Jag och Thea tog ett bad och nu försöker Patrik natta henne, tar väl som vanligt mellan
1-1,5 timme. Ikväll ska vi glo på tv och ta det lugnt. Imorrn tänkte vi göra ett besök på
mulle meck-parken i solna då jag bara hört positiva saker om den, har sett bilder och
det ser verkligen jätte roligt ut :) Och så ska vi väl ta tag i lägenheten också. Haha.
Tänkte börja packa också.
 
Ha en trevlig kväll :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!