Skitdag!!!!!

Idag kände jag att jag behövde vila från träningen, huvudet spränger och jag mår inte
helt okej. Men imorrn blir det nya tag förhoppningsvis. Regnar det inte så blir det en
långpromenad och regnar det så ska jag till gymmet :) Men jag märker på en gång när
jag inte tränar, tankarna kommer på en gång och jag är jätte nere nu :( Jag låtsas som
om allt är toppen, att det är okej, att jag mår okej men det stämmer inte. Vissa dagar kan
jag må bra men oftast mår jag skit. Jag kämpar verkligen me mitt liv nu, allt jag går igenom
måste jag kämpa för. Att gå ner i vikt, att fixa jobb, att fixa lägenhet, att hålla alla tankar
borta, att hålla känslorna borta. Jag vet inte vem jag är längre, nånstans på vägen har
jag tappat bort mig själv.
 
Men jag ska, jag MÅSTE ta mig igenom det här! Jag har inget val. Jag har ingen hjälp, jag
har bara mig själv nu. Det är jag och bara jag som måste få mitt liv på rätt köl igen, det är
bara jag som kan avgöra hur min framtid ska bli. Just nu känner jag mig väldigt ensam om
allt. Har spenderat dagen med att gråta, idag har smärtan varit hemsk. Patrik bryr sig
inte om att jag mår dåligt över allt just nu, han har tankarna på annat håll och bara han är
glad och får göra det han känner för så är det klart att jag inte existerar. Hans liv har ju inte
blivit till spillror, han har jobb och bostad och nu kan han umgås hur mycket han vill me w, den
enda som verkar existera i hans värld för tillfället. Han får säga va han vill men han har känslor
för henne dock är jag nästan säker på att dom inte är besvarade men att han har mer än bara
kompiskänslor för henne är så uppenbart! Varför inte va ärlig bara? Eller så är det jag som
inbillar mig men hans beteende avslöjar honom. Men skitsamma! Han har ju det perfekta
livet nu, han har ju en tant hemma som städar, tvättar och lagar mat varje dag samtidigt som
han kan umgås med den han helst vill va me. Jag förstår att han inte klagar.
 
Nu börjar jag bli desperat efter en lägenhet, jag varken vill eller kan bo här längre. Jag och
Patrik har börjat bråka och går varann på nerverna. Och den som lider mest är ju Thea!
Jag hade hoppats att jag och Patrik skulle kunna va vänner medan jag bodde kvar men det
går inte. Jag vill bara bort nu på en gång!
 
Nog om mina tankar och mina problem ..... Jag ska väl röja lite och kanske ta en dusch innan
jag hämtar min älskling. Och nu lyser solen och värmer så då blir det en sväng till lekparken
innan vi går hem :)
 
 
Ha en bra dag och gå ut i solen och njut om ni har möjlighet!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!