Söndag kväll hos oss

Vilken otroligt seg dag det har varit idag! Jag har varit trött hela dagen och Thea har gått
omkring och gäspat och sagt att hon vill sova. I förmiddags tog vi tag i tvätten och diskade
lite, sen sov Thea en stund och efter det fick jag nog! Haha. Jag va tvungen att komma ut
och Thea va ett yrväder så jag drog me mig Patrik och Thea tll vippan. Thea fick leka av
sig lite ett tag, hon åkte rutschkana, gungade och sprang omkring. Sen klev både Patrik
och Thea i hundskit och då försvann det lilla tålamodet som patrik kanske hade så då va
det bara att bege sig hemåt.
 
 
Jag va vrålhungrig så jag började me middagen, blidde chiliconcarne ikväll. Och sen började jag
frysa, ända in i märgen så det blev ett kokhett bad och attans va jag hade det skönt! Efter badet
blev jag tröttare än tröttast. Nu väntar jag på att Patrik och Thea ska gå och bada så hon får sova
sen. Är lite irriterande att Patrik inte respekterar Theas sovtider. Jag vill gärna ha fasta rutiner för
Thea så kl 19 badar hon, och strax innan 20 är det tandborstning och sen läggdags men Patrik
menar på att "hon kommer ändå inte somna", nä det kanske hon inte gör men då har hon i alla fall
rutiner. Men men.
 
Idag är det för fasiken 1 september också, snart är det 1 månad sen  jag blev singel :O Jisses!
 
Ha en bra kväll :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!