Sprallig :D

Idag är jag så grymt sprallig och rastlös! Jag känner hur livet bubblar inom mig
och allt är bara så underbart!!! Vilken härlig känsla! Solen skiner men det är
riktigt ruggigt ute, perfekt höstväder :) Jag vill ut, träffa folk, åka in till stan och
ta en fika, strosa omkring, bara leva.
 
 
Men istället tänkte jag dra igång lite musik och röja hemma. Haha. Imorrn ska
jag i alla fall till skärholmen och ta ut pengar och sen hittade jag en skinnjacka
i samma modell som jag varit på jakt efter i nåt år nu men aldrig hittat i min
storlek men som jag såg att Lindex hade inne i stora storlekar :D Och efter
skärholmen tänkte jag åka upp till visättra så att jag och maria kan fylla i våra
fonder och kanske ringa lite samtal. Får nog be Patrik hämta Thea imorrn.
 
Sen muntrade den här bilden upp mig rätt rejält :D Fy fan vilken resa, det har tagit några år men
nu är jag på gång :D Har fortfarande många kilon kvar men ändå. Är glad att jag blev singel nu
och inte för 2-3 år sen när jag va som störst. Usch! Nu kan jag faktiskt se mig i spegeln och tycka
att jag ser bra ut. I alla fall med kläder på :P Hehe.
 
Ha en alldeles underbar höstdag :D Vi hörs imorrn!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!