Tidernas bästa helg!!!!!!!

Jag har upplevt tidernas bästa helg någonsin! Jag är så fullkomligt lycklig och nu
kan jag säga, me handen på hjärtat, att jag älskar att va singel! Det är en helt ny
och underbar värld som har öppnat sig och jag har fått sån enorm egoboost hela
helgen :D Jag njuter av livet nu ....
 
I fredags eftermiddag så åkte Patrik och Thea till Tierp och själv tog jag bussen upp
till maria för att sova där hela helgen. På kvällen så åkte jag över till emma för en liten
tjejkväll me skvaller och alkohol. Det va jätte trevligt. En av emmas kompisar va där
också och hon är jätte rar :) Vi pratade och drack och vid 1 så rörde jag mig hemåt. Va
så klantig så jag missade bussen och nästa skulle komma typ 20 min senare så jag
bestämde mig för att gå hem. Kändes INTE okej att gå hem ensam, mitt i natten, i
flempan och det skrev jag på fb. Då hörde N av sig och va så gullig och höll mig sällskap
och skrev att om inte jag hade skrivit på 3 min så skulle han ringa snuten. Och sen låg
vi och chattade me varann fram till 4 på morgonen. Haha. Och me honom började den
här underbara helgen. Jag somnade me ett leende på läpparna och det bara bubblade
inombords ;) Komplimangerna bara haglade och vi flirtade en hel del. Det va bara en
spontan engångsgrej men det va det jag behövde. Att nån såg mig överhuvudtaget.
 
 
Vaknade vid 8 på lördag och kunde inte somna om. Hade alltså bara sovit i drygt 4
timmar. Gick runt i pyjamas hela dagen och vid 4 så åt alla frukost, det va jätte mysigt :)
Efter det färgade Maria mitt hår och så hoppade jag in i duschen och gjorde mig ordning
för utgång me Jessica :D Hade inga förväntningar alls på kvällen, hade tänkt mig en
lugn kväll kväll me massa prat och nån cider. Haha. Hur som helst, vi träffades strax
innan 9 vid snäckan och så gick vi till olearys. Vi hade tur, vi kom precis så vi slapp
betala inträde. Vi tog varsin cider och satte oss och pratade. När den va slut så gick vi
och rökte och så köpte vi en cider och så gick vi och rökte. Så fortsatte hela kvällen. Det
kom fram en kille några gånger till mig och frågade om cigg. När han kom tredje gången och
frågade så sa jag att han fick den bara för att han va söt och då frågade han om jag ville
ligga. Jag vart så paff men sa nej. Men vi började prata me varann och jag hade blivit
rejält rund under fötterna ;) haha. Jag och Jessica satte oss vid han och hans kompisars
bord och först satt han och Jessica bredvid varann men då ville han att jag skulle komma
och sätta mig bredvid honom så då gjorde jag det. Vi satt och pratade lite och sen kysstes
vi. Haha. Han tjatade hela tiden på att han ville ha sex me mig men jag envisades och sa
nej men vi hånglade typ hela kvällen och han va inte glad. Haha. Han sa saker som att jag
va elak och han sa att han visste att jag ville osv. Och ja, jag ville, dagen efter! Fy fan va jag
ångrade mig. Haha. Han va så jävla söt, en 23-årig snickare från Tullinge. Och han blev
sotis också, så jävla gulligt. Han gick på toa och då kom det fram en kille och satte sig
bredvid mig och frågade varför jag satt där. Jag sa att jag satt och drack och umgicks me
folk, han tyckte att jag skulle följa me honom och dansa men jag dansar inte, what so ever!
Då kom mitt ragg tillbaka och frågade mig vem den andra killen va och jag sa att jag inte
visste och då frågade han om jag hade glömt honom. Haha. Så söööööt ju. Hela kvällen
sa jag att han fick leta upp nåt annat ligg men han höll sig till mig. Vid midnatt så träffade vi
christina, catte och jocke och deras kompisar och christina försökte sälja in mig till honom
men han ville ju redan ha mig och alla tyckte att jag skulle ligga me honom. Men icke, jag
har precis blivit singel och är inte redo på nåt krogligg än, det sa jag till honom och just
därför skulle jag behöva ett ligg tyckte han. Men nej, det blev aldrig nåt ligg. Vid 02 så stängde
dom och jag och Jessica gick till gp och sen tog vi nattbussen, jag klev av i flempan och gick
därifrån. Dundrade in hos Maria vid 03 och hon vaknade så vi satt och pratade och jag
berättade om min galna kväll :) Va fortfarande full när jag kom så jag satt och fnittrade i
soffan. haha. Men det va tidernas bästa utgång. Jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv
och jag älskar verkligen att va singel. Jag har aldrig kunnat ragga på krogen eller flirta me nån.
Varför blev jag inte singel för länge sen? :P haha. Nä, så kan man inte tänka men jag är
så innerligt glad att jag är singel och har möjlighet att få leva lite och bara vara Rebecka.
Jag somnade vid 4 och vaknade vid 9 på söndag morgon :/ har sovit drygt 10 timmar på
hela helgen och det märks. Va helt utslagen igår kväll men hade så svårt att somna.
Ett annat gammalt ragg hörde av sig och flirtade och sen hörde ett gammalt ex av sig
som inte har skrivit på typ flera år. Man är eftertraktad nu :P
 
Det va som igår när patrik och Thea hämtade mig. Det kändes jätte konstigt att slängas tillbaka
till verkligheten och bli mamma igen. Den här helgen har bara handlat om mig, inte om mig
som mamma eller flickvän eller ex utan bara som mig själv. Det är så svårt att förklara känslan
jag har i kroppen. Men en sak vet jag. Jag gör inte om samma misstag ;) Längtar redan efter
nästa galna utekväll :D Åh va jag älskar livet just nu!!! Mår så otroligt jävla bra!
 
Letade upp mitt ragg på fb och skrev att jag ångrade mig men nu ger han igen me samma
mynt som jag. Jaja, killar asså. Man vet aldrig, jag kanske stöter på honom igen där nångång
i framtiden :P
 
 
 
Men det kändes underbart att se Thea igen. Hon och Patrik hade haft det toppen i Tierp. Vi åkte
och köpte pizza och sen hem. Jag frös så jag tog ett varmt bad och tänkte tillbaka på helgen. Sen
gick jag och lade mig vid 9.
 
 
Men nu är vardagen tillbaka igen :) Thea är på dagis och jag ska faktiskt gå och lägga mig en
stund, är så sjukt trött efter alldeles för lite sömn på 3 dygn nu. Sen tänkte jag ta tag i tvätten
och röja lite :) Men nu har ni i alla fall fått läsa om min första galna utekväll som singel ;) haha.
 
Ha en underbar måndag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!