Allt om mig :P

Allt om Mig

SEX/ KÄRLEK & ANNAT

1. Är du singel nu? Yes, för första gången på snart 11 år =/

2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? Strul är aldrig fel ;) ett tag i alla fall :P

3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Har precis avslutat ett långt förhållande så jag är inte redo att kasta mig in i ett nytt än. Tänker njuta av allt som singelliv har att ge :D

4. Är du kär? Bara i mitt underbara singelliv :D

5. Har du en kk? Nä men man kanske skulle skaffa en ;) haha. Nä, det skulle jag aldrig fixa nu.

6. Har du kört oskyddat nån gång? Haha, ja.

7. Har du playat någon nångång? Har aldrig gjort och kommer förhoppningsvis aldrig göra

8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nä, det som är över är över

9. Har du någon kille/tjej på g nu? Nä, kommer nog dröja ett tag :)

10. Haft sex på fyllan? Jo, det har man ju

11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Jag säger bara det om jag menar det.

12. Sparat något från ett gammalt förhållande? Bilder, brev, julklappar/födelsedagspresenter

13. Somnat gråtande pga kärleken? Flera gånger :(

14. Varit på en blind date? Jag tror faktiskt inte det

15. Varit otrogen? Det beror på vart gränsen går.

FAMILJ/ BOENDE
1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Nej

2. Har du några syskon? En halvsyster

3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Nää

4. Hur bor du (villa,lägnhet osv)? Lägenhet med dottern och exet 

5. Har du eget rum ? 2 rum och kök och badrum

6. Vilken färg har du på tapeterna? Dom är vit/beige-mönstrade i vardagsrummet och i sovrummet är dom grå-vit-svart-silvriga i ett mönster 

7. Brukar du måla på väggarna? Rev sönder alla tapeter när jag va liten men inte nu längre

8. Har du en TV i ditt rum? Japp,en 37' lcd-tv

9. Stor eller liten säng? 160-säng

10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Nä,det är hon inte
 

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Ett krogragg 

2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Exet och dottern

3. Du delade ett riktigt skratt med? Jessica eller krogragget 

4. Du gick på bio med? Exet

5. Du höll i handen med? Krogragget

6. Du var på stan med? Min moster 

7. Delade en pizza med dig? Dottern

8. Du fick telefonsamtal av? Morsan

9. Skicka ett sms till dig? En killkompis 

10.Du fick en kram av? Krogragget

SENASTE GÅNGEN SOM

1. Du hade sex? Oj, typ 4 månader sen =/

2. Du drack alkohol? 21 september-13 

3. Du träffade din bästis? I fredags 

4. Du badade i en sjö/hav etc? I somras 

5. Du åkte mer än 10 mil? I somras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!