Vilken härlig dag!!!

Vilken underbart härlig dag det är idag :D Solen skiner, fåglarna kvittrar och för
en liten stund känns det som om jag inte har ett enda problem i världen. Fast
som alla vet stämmer inte det men jag är bara tacksam att jag får må bra då
och då och idag är det en sån dag då jag mår underbart!
 
 
Thea vaknade kvart i 6 imorse och sen dess har jag hållit igång. Lämnade henne på dagis
och drog till gymmet i drygt 1,5 timme och idag gick träningen verkligen bra! Allt bara
klickade :D Varenda del i kroppen samarbetade och motivationen va på topp. Nä, det va
alldeles precis va jag behövde. Kom hem och åt lite snabb lunch och sen satte jag igång
me storstädning och tvättning. Det är lite jobbigt att storstäda i ett hem som inte är ens eget.
Ja, jag bor här men det är inte mitt hem längre. Det suger! Jag vill ha ett hem, mitt och Theas
hem!!! Nä, måste ringa vc så att det börjar rulla nångång. Så att man kommer framåt i livet :)
 
Vid halv 3 hade jag städat klart och duschat och sen gick jag och hämtade Thea. Vi gick
som vanligt till lekparken en stund innan vi kom hem och då satte vi oss i soffan och
kollade på barnprogram tills Patrik kom hem. Började me maten vid halv 5, blev lax
me fetaostpesto och potatis :) Mums.
 
 
Nu sitter jag och kikar på IKEA, netonnet och andra sidor och drömmer mig bort :) Ett helt nytt
hem ska köpas men vart ska jag få pengarna ifrån? =/ haha. IKEA är ju jätte billigt på köksredskap
och porslin men sen är det alla möbler men mycket får jag leta efter på blocket men det finns EN
enda sak jag vill ha ny, det är min soffa på IKEA. Resten kan jag leta efter blocket men soffan är
prio ett :D Man ska inte sitta och titta på allt som jag vill ha till mitt hem, man blir ju helt galen. Håller
på och längtar ihjäl mig! Tänk att få MIN lägenhet, MITT hem där det är jag som bestämmer över
ALLT. Vilken dröm! Men just nu känns det väldigt avlägset :(
 
Thea ska få bada om en stund och tvätta håret, imorrn har dom fotografering på dagis :) Själv ska
man ju ner till Huddinge och ams och så ska jag till banken och så shoppa och fika lite me fru
Nilsson :) Ser fram emot morgondagen, känner att jag behöver en sån dag :)
 
Men ha en bra kväll så hörs vi säkerligen imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!