Avslutar en perfekt helg med bingolotto :D

Den här helgen har varit så otroligt mysig och helt perfekt och det är precis va jag behövde efter förra helgen då jag bara ville dö och mådde så fruktansvärt.  
 
Igår så slappade jag och älsklingen hela förmiddagen och sen gjorde vi oss ordning och åkte till skärholmen för att köpa en födelsedagspresent till lilla M som fyllde 4 och så jag köpte nya skor och vi käkade en sen lunch.  A skjutsade hem mig och sen åkte han på kalas medan jag va hemma och putsade fönster.  Va tänkt att jag skulle storstäda men det hann jag inte. Tog en dusch och så gjorde jag mig ordning inför kvällens utgång. 
 
Mötte upp Jessica, Niklas och Jonas vid 8 i sjödalsparken och förfestade lite :) drack lite och pratade innan vi begav oss till olearys.  
 
 
Kvällen på olearys va lika rolig som alltid :D den första personen jag såg när jag kom in va mitt gamla krogligg som jag träffade för ett halvår sen. Haha. Lite komiskt.  Men vi drack massor, träffade ashärliga människor,  en kille raggade stenhårt på mig trots att jag sa att jag va upptagen. Kvällen avslutades vid 02, då gick vi till gp och käkade och sen åkte jag hem. Jag va riktigt full när jag kom hem en timme senare, tvärslockna på en gång. 
 
Imorse vaknade jag och älsklingen vid 9-halv 10 och låg och pratade en stund och hade det mysigt.  Gick upp och åt frukost och då kom baksmällan. Hade så huvudvärk och kände mig helt färdig.  Vi slappade några timmar och sen bytte jag sängkläder och hjärtat tvättade.  Efter en dusch kände jag mig som människa igen så vi åkte till Ikea och åt lunch och köpte en till skohylla och sen letade vi efter ett par jeans till mig som uppenbarligen är slut i hela Sverige.  Vi handlade och så åkte vi till flempan en sväng innan vi åkte hem. Vi spelade bingolotto och jag vann 100 kr :P woohoo. Gjorde fajitas till middag och nu kollar vi beck. Ska ut och ta en cigg och sen tvätta bort sminket och så blir det nog sängen :) jobbar 8-16.30 hela korta veckan :P halvdag på onsdag,  ledig torsdag och jobbar på fredag.  
 
Jag har haft en alldeles underbar helg och bara mått bra och njutit av livet och me min älskling.  Är så fruktansvärt kär i den pojken och han får mig att må så bra :D 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!