Bara jobbar :P

Jag och A valde att göra ett nytt försök och det känns bra. Jag vill ju ha honom i mitt 
liv och jag tycker ju om honom så otroligt mycket och sen hatar jag när folk ger upp
så lätt. Det finns inget värre. Jag har lättare att acceptera om det inte funkar den
här gången, då har vi iallafall försökt. Men vi får se hur hur det slutar. Mamma håller
på och ringer till kvinnojouren för dom kan hjälpa till me lägenhet så jag hoppas
att dom kan hjälpa mig. Måste verkligen ha en bostad nu. Vill ordna upp mitt och
Theas liv nu, hon är det absolut viktigaste jag har även om många tror att jag
bara skiter i henne och lämnar bort henne jämt. Enda anledningen till det är för
att jag respekterar alla människor runt omkring mig och tar hänsyn till dom. Det
drabbar tyvärr både mig och Thea. Men så är det och det finns inte så mycket
annat jag kan göra. Kom gärna me tips på hur jag ska lösa min situation istället
för att komma me massa bullshit. Det hjälper varken mig eller Thea. 
 
 
 
Har inte gjort annat än jobbat dom senaste dagarna. Trivs verkligen så extremt
bra på jobbet och jag tycker det är roligt att gå till jobbet och få mysa me alla
underbara barn. Men om 2 mån är det byebye som gäller :( har tänkt mycket på
sommaren och jag undrar hur den kommer bli. Jag är ju van vid vissa traditioner
som jag vet inte kommer hända den här sommaren och det känns tungt men
förhoppningsvis får jag en bra sommar ändå. Jag har endel planer me N i sommar
som jag hoppas blir av och sen ska jag väl umgås me A, får se va vi ska hitta på. 
Vill göra massa saker me Thea också, dra till skansen, kålmården, åka och bada
och massa sånt. Men ja, sommaren kommer nog inte bli så underbar som jag
vill. Vet att jag låter otroligt negativ nu men jag vet vilka somrar jag och Thea haft
och jag vill verkligen ha dom somrarna igen. Men ska inte måla fan på väggen än,
sommaren kan ju faktiskt bli den bästa på länge också :D 
 
Snart ska jag nog lägga mig. Får sovmorgon imorrn och det behöver jag verkligen :D 
 
Natti natt 



Kommentarer
Anonym

Kvinnojourerna är till för våldsutsatta kvinnor o inte bostadslösa.

Svar: Jag vet men ev kunde dom hjälpa mig ändå. Jag sa det till mamma också men hon hade ringt dom och berättat om min situation och dom skulle kolla närmare på saken. Det är inte bara våldsutsatta kvinnor dom hjälper men i första hand är det ju det.
Rebecca

2014-04-24 @ 07:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!