Efterlängtad fredag

Den här dagen har varit så otroligt efterlängtad, dels är det fredag och
dessutom löning :D awesome!!!!!!!!
 
På jobbet va det bara bra, fullt upp som vanligt. Slutade halv 5 och då åkte
jag direkt till skärholmen. Ville hitta ett par svarta jeans men dom fanns inte
i min storlek, måste kolla nån annanstans. Köpte ett linne och en fin sommar-
klänning, en mascara och så shoppade jag loss på body shop. Va inne på
systemet och på kvantum och sen hämtade älsklingen upp mig. Trodde att
vi skulle va hemma samtidigt för han har varit i eskilstuna och köpt ett flygplan
men han va hemma före mig. Vi åkte och köpte pizza och så käkade vi. Vi tog
en dusch tillsammans och sen grejade A en stund me sitt flygplan men nu
ligger vi båda i soffan och glor på hellboy, så värdelös film :P funderar på att
gå och lägga mig snart. 
 
God natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!