I'm still alive :)

 Jag har varit tvungen att ta en paus från bloggen pga en allvarlig händelse som påverkade mig indirekt så den har varit låst men jag har ändå inte skrivit nånting på 2 veckor, det är det längsta uppehåll jag haft sen jag började blogga för 7 år sen men samtidigt har det varit så otroligt skönt också :) ibland känner jag ett tvång för min egen skull att skriva, måste liksom dokumentera minsta lilla sak. 
 
Jag jobbar och sliter, trivs super på jobbet :D fick förlängt vik till 27 Juni så nu är våren tryggad ekonomiskt.  Ska lägga undan pengar så jag har under sommaren tänkte jag också :) jag och andréas är fortfarande tillsammans, är egentligen ett under att vi varit tillsammans i över 4 mån nu. Jag älskar honom verkligen men det är riktigt jobbigt emellanåt men alla förhållanden har ju sina mindre ljusa sidor :( och allt me Thea går som det alltid gått. Träffar henne varannan helg fortfarande förutom nu då jag har haft henne hela den här helgen och så ska jag ha henne över påsk, dvs tors-mån :) Ev så kommer jag få hjälp me bostad också,  min mamma har lite kontakter så dom gav mig telefonnumret till en organisation som jag ska ringa i veckan.  Vore underbart me ett eget ställe och bara kunna få rå om mig och Thea men klart att jag undrar hur det blir mellan mig och andréas om jag flyttar.  Kommer kännas jätte konstigt men både jag och andréas är ju inställda på att jag ska flytta och jag längtar verkligen efter mitt eget ställe nu.  
 
 
 
 
Har nog inte så mycket mer att berätta men ska bli bättre på att uppdatera :)   



Kommentarer
Lotta

Tyckte du tog en välförtjänt paus. Du behöver det. Och det kommer nog att ordna sej för dej och Thea. Tänk på dej själv ochså. kram

Svar: Tack så jättemycket lotta för att du alltid finns och stöttar mig :)
Rebecca

2014-04-13 @ 18:33:50 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!