1 år går fort!

Har haft feber sen i fredags och nu börjar jag verkligen tröttna :( har så ont så jag blir galen och mår skit men inom 2 veckor ska det gå över och det hoppas jag verkligen! Blääää!!!!!
 
I veckan har jag varit på soc, sovit hos Maria, varit i Skärholmen me familjen, kvällsbadat i tanto me Jessica. Helgen spenderade jag hos A och hade det jätte mysigt :) Han hjälpte mig att äntligen ta steget till att sluta röka så ja, nu ska jag fan bli rökfri också :P är för evigt tacksam att han finns i mitt liv. 
 
Jag saknar min prinsessa så det gör ont, hon har varit på landet hela veckan och jag har försökt få tag på P för jag skulle vilja ha thea i veckan men han hör inte av sig :( men nästa vecka börjar stumpan på dagis och då får jag äntligen ha henne på halvtid :D nu behöver jag bara ett jobb och sen är livet perfekt igen :D är försiktigt optimistisk inför framtiden :) 
 
 
Nu i veckan händer inte så mycket, söka jobb, lämna papper på soc, tvätta, förhoppningsvis ha Thea lite. 
 
Idag är det 1 år som P valde att göra slut me mig och hela mitt liv rasade samman. Men så otroligt mycket har hänt under det här året, jag har lärt mig så mycket och blivit lite starkare, lite mer beslutsam och lite mer optimistisk. Jag har blivit sambo, jag har blivit singel, jag har flyttat till min allra första lägenhet. Mycket har hänt, minst sagt   :) 



Kommentarer
Anonym


Hur skulle du orka med att ha Thea nu när du är sjuk ?
Det måste vara allvarligt eftersom du inte blir frisk på mindre än två veckor.
Hoppas bara att den svåra smärtan släpper tidigare.
Papprena till soc kan du/ eller be A posta dem nu när du är sjuk och tvätta kan du ju prioritera bort eller be A att han fixar det mesta nödvändiga av din tvätt så att du får vila.
att gå på anställningsintervjuer är inte lämplig så länge som du inte är frisk!
krya på dig

Svar: Kommer inte ha Thea förrän på tidigast söndag och då hoppas jag verkligen att det här har gått över. Allvarligt är det inte men långdraget. Jag måste gå till soc idag och lämna dom, A slutar när dom stänger. Jag är inte sjuk på det viset och det jag har smittar inte så jag kan/orkar tvätta och gå på anställningsintervjuer. Men det värsta är febern, jag ligger bara hela dagarna, orkar inte göra nåt annat .
Rebecka

2014-08-12 @ 02:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!