Ensamt :(

Nu börjar jag bli riktigt trött men sov bara 4.5 timme inatt, vaknade kl 5 imorse och kunde bara inte somna om. Låg och smsade me A ett tag när han hade vaknat och sen duschade jag och gjorde mig ordning för min intervju. Åkte in till stan och det tog sin lilla tid innan jag hittade. Har ju verkligen sämst lokalsinne. Men kom dit till slut och redan när jag kom in så kändes det inte bra. Han skakade inte hand, va kort i tonen och sa så gott som att jag inte hade nåt där att göra osv. Kändes inte sådär jätte bra. Efter det strosade jag omkring i stan ett tag i jakt på tunnelbanan :P åkte till visättra och höll Maria sällskap när hon möblerade om och sen ringde Madde så vi åkte till Tumba och fikade och snackade innan vi hämtade upp Maria och åkte upp till mamma. Rensade ut lite mer saker och pratade lite och vid 9 åkte jag hem. Va bara att börja me middagen en timme senare när jag kom hem. Nu sitter jag och kollar på film och väntar på att A ev ringer vilket jag hoppad på. Har blivit så van vid hans kvällssamtal att det känns extra ensamt när han inte ringer :( och så hade jag hoppats att thea skulle ha ringt tidigare ikväll men det gjorde hon inte heller :( saknar mina två hjärtan så mycket! Ikväll känner jag mig verkligen ensam och övergiven :$
 
Imorrn har jag tvättstuga och sen drar jag upp till visättra och sover där :) 
 



Kommentarer
Anonym

Konstigt att du fick ett så dåligt bemötande av en som söker arbetskraft.
Kom du för sent ?
Att Thea inte ringde dig kan bero på att hon inte saknar dig så som du saknar henne.

Svar: Jag kom en kvart för tidigt. Jag tror thea saknar mig men hon hann somna innan hon ringde. Hon säger inte själv "jag vill ringa mamma eller mormor eller nån annan" utan man måste fråga henne och gör man inte det så tänker inte hon på det.
Rebecka

2014-08-14 @ 09:56:57
Anonym

Vilket bemanningsföretag var du på ?
Hemfrid söker också personal för hemstädning och barnpassning mm

Svar: Bilda. Jag har sökt jobb på hemfrid också.
Rebecka

2014-08-14 @ 12:14:48
Anonym

På hemfrid var dom väl trevliga

Svar: Har inte varit där
Rebecka

2014-08-14 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!