Tiden går ....

 
Förstår inte vart sommaren har tagit vägen? Vi är redan inne i augusti och sommaren har bara försvunnit :/ Och va har man gjort? Ingenting. Snart är hösten här me regn och rusk, har lite höstångest. 
 
Den här veckan har varit lugn. Som alla andra veckor, haha. Melissa va här en eftermiddag, vi delade på en flaska rosé och vart lite på lyret och så åkte vi till Jessicas jobb och sen drog vi in till stan och käkade. Jag har haft thea lite och vi har myst. I lördags åkte jag och jessica in till stan och käkade lunch och så kollade vi på prideparaden och sen slog vi till och gifte oss :P På kvällen åkte jag till A och vi drog till Texas Longhorn i Hammarby sjöstad me hans kusin och flickvän och käkade och sen drog vi in till crusingen och kollade på lite bilar. Hela söndagen va vi bara hemma och mös och tittade på tv. Jag och jessica drog och tog ett Kvällsdopp i tanto, fan va skönt det va :) skulle ha sovit hemma men hamnade hos A och sov där :) 
 
Men ikväll är jag hemma, kollar på film och sen måste jag fylla i lite papper, ska till soc imorrn bitti. Tänkte ge mig ut och marknadsföra mig själv också :) 
 
god natt
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!