1 december :)

Det är bara en månad kvar på det här året och jag tycker det är riktigt
skönt att det här året snart är slut, jag vill byta kapitel, vända blad, få en
nystart. För varje år som går uppskattar jag nyår mer och mer, just för att
man får en chans att börja om. 
 
Helgen har varit trevlig, jag och Thea har verkligen tagit tillvara på tiden me
varann när vi va i visättra. Vi har myst och lekt massor, hon har suttit och
berättat historier för mig. Jag saknar henne redan jätte mycket men på fredag
är hon här igen :) 
 
 
Igår firade jag och älsklingen 1 år, jag fattar inte hur tiden kan gå så fort. Vi
har varit med om mycket under det här året, vi har gjort slut 2 gånger, hans
pappas tragiska död, allla våra miljoner gräl om precis allt men även så mycket
kärlek och glädje. Jag älskar honom så otroligt mycket och jag har insett att jag
vill för mycket, jag har för stora krav. Han försöker verkligen göra mig nöjd, han
försöker ge mig det jag vill men ändå är jag otacksam och tvär. Gårdagen blev
en riktig mix av alla känslor, från att vara arg och sur till att vara glad och lycklig
till att bli ledsen. Haha. Det är mitt humör i ett nötskal. Men i det stora hela hade
vi en jätte mysig gårdag. Vi gick ner till nygammalt och åt trerättersmiddag och 
sen kom vi hem och hade det mysigt :) Jag är så tacksam för att han står ut me
mig och mitt humör. Vi får se hur länge det här varar men jag hoppas verkligen 
på en nystart på många fronter när ett nytt år nalkas. 2014 har varit väldigt
omtumlande och jag hoppas att 2015 blir mitt år, att allt bara rullar på och och
livet känns toppen igen. 
 
 
 
Nu ska jag tvätta klart och göra mig ordning för jobb mellan 9.30-16.30 och sen ska jag möta upp älsklingen på jysk för jag ska köpa en filt som jag såg där, vi bråkar alltid om samma filt så nu köper jag en egen :) vi hörs nog ikväll eller imorrn :) ha en underbar måndag!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!