Antagen till lifestyle by mrr 4.0

Igår ansökte jag om att få komma med i lifestyle by mrr 4.0 och idag fick jag besked att jag kommit in :D det här är den största investeringen jag gör i min kropp, den dyraste också men det kommer va värd varenda krona. Lifestyle of mrr är en 14 veckor lång träningstävling med 100 deltagare från hela Sverige. Då ingår träningsschema,  kostprogram, coachning, utmaningar,  rabatterade priser på kosttillskott, shaker, t-shirt, träffar med dom andra deltagarna m.m. Jag är verkligen så sjukt taggad och jag vill bara köra igång men den 31 Januari smäller det. Då ska jag gå ner i vikt och forma min kropp, bli av me mitt mammadaller. Det kommer bli 14 långa spännande, jobbiga, roliga och utmanande veckor men jag behöver verkligen göra det. Ni som vill kan följa min resa på instagram,  heter beccathea där,  kommer även skapa en ny kategori här på bloggen där jag kommer dela me mig av mina upplevelser.  
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!