En lagomt perfekt helg :)

Den här helgen har varit alldeles lagomt perfekt och underbar :) 
Hämtade Thea på dagis i fredags, vi åkte och handlade lite innan
vi gick hem och då va mitt stora hjärta hemma så vi satt i mös i
soffan alla tre, han och Thea busade :) Thea lekte me sina nya bilar
som jag köpte till henne och så lagade jag mat. Vi låg i soffan och 
kollade på film på kvällen och Thea ville sitta hos älsklingen, vi åt
lite godis och hade en jätte mysig fredagskväll :) 
 
 
 
Thea åkte hem igår förmiddags och jag och A slappade ett tag. Vi åkte
och handlade och sen gjorde vi jätte god mat, lyssnade på musik, drack
lite och hade massa sex! Jag fördes tillbaka till början av vårt förhållande,
då gjorde vi allt det där och det va länge sen vi gjorde det, vi har hamnat i
slentrian så den kvällen va välbehövlig! Jag blev nykär igen :) 
 
Imorse låg vi och kollade på hungergames-catching fire och den va jätte
bra, får se om vi går på bio nästa helg och ser trean :) Annars idag har vi
slappat, åkte och handlade en sväng och sen åkte älsklingen iväg för att
gå på nån kyrkkonsert me sin farmor, farfar, mamma och lillasyster och så 
skulle dom äta efteråt så jag får kvällen fri :D tänkte göra potatisgratäng me
lövbiff till middag och spela bingolotto och ha lite mini-spa eventuellt :) Jag
förstår det här me egentid, det är skönt att få va ensam även om jag inte
har något behov av det direkt. 
 
 
Jag har suttit och funderat på att anmäla thea till nån aktivitet, hittade en
gymnastikkurs, tänkte att det skulle passa henne perfekt då hon är och alltid
har varit väldigt motorisk och där får hon verkligen utnyttja det, pratade me P
och han hade också tänkt på det men han ville vänta ett tag för nu ska vi sätta
igång me BUP och talpedagog först och främst men ev till höstterminen ska vi
anmäla henne :) jag och P har smsat endel ikväll och haft en trevlig konversation,
tro det eller ej. Kanske kan vi börja uppföra oss som vuxna människor nu och bli
sams för Theas skull, jag ropar inte hej än men jag hoppas verkligen det. 
 
Jag vann 100 kr på bingolott iallafall :) nu blir det en dusch och lägga ansiktsmask
i väntan på hjärtat, sen blir det nog sängen, jobb imorrn mellan 7.30-15 och sen hem
och plugga och jag MÅSTE skicka in mitt uppdrag. Idag postade jag iallafall syntestet
till transportstyrelsen och betalade avgiften till körkortstillståndet så om inte alltför
länge kan jag börja övningsköra :D wiiiieeeee. 
 
Ha en mysig söndagskväll och andra advent. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!