Hormonmonster

Idag har jag haft en riktig gråtdag :( har gråtit säkert 10 gånger över allt och inget. Har tyckt så synd om Thea som behövt se mig så ledsen för ingen egentlig anledning och mitt stora hjärta har det inte heller varit lätt för. Som tur är så är det mycket bättre nu :) Mina två älsklingar lekte massor och inget gör mig så glad som att se dom tillsammans. Sen har jag dåligt samvete också. Jag är inte van att ha Thea såhär länge och jag känner mig som världens sämsta mamma som inte orkar va me min dotter. Jag vill vara me henne,  mer än allt annat men mitt tålamod ligger på noll. Usch, jag känner mig så hemsk. Jag älskar henne så mycket och jag är verkligen glad och tacksam för all tid jag får me henne. 
 
 
Men som sagt så har kvällen varit bättre och jag har kunnat njuta av mina fina älsklingar. Ikväll blev allt väldigt sent så Thea har precis lagt sig, utan napp och utan utbrott :) 
 
Imorrn ska vi nog ut och göra nåt, idag har vi bara varit inne och slappat. 
 
God natt på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!