Många mysiga dagar sen sist

Jag har verkligen haft många mysiga dagar sen sist jag skrev :)
 
Dagen innan julafton gav jag mig ut och köpte massa julklappar, det
gör jag för övrigt aldrig om mig, att ge mig ut dan innan julafton. Haha.
Va ute ett par timmar och sen va jag helt slut. På kvällen va jag och
älsklingen bjudna till marcus, mickis och lilla novalie på middag, bingolottos
uppesittarkväll och bebismys. Det va jätte mysigt att få gosa me en pytteliten
bebis igen och jag insåg att jag har det rätt skönt nu, mitt barnlängtan avtog
rätt rejält. Jag kan gärna vänta ett tag till, inte alltför länge, en bebis lagom till
nästa sommar skulle sitta bra :P 
 
 
 Julaftonen tillbringade jag uppe hos min moster, kändes så konstigt att inte få
va me Thea dock. Men det va en lugn och mysig julafton :) Blev jätte nöjd med
mina julklappar.
 
 
I torsdags kom äntligen min prinsessa :) Hon hade också haft en jätte mysig jul
på torpet och fått massa saker. Vi va hos mamma igår och öppnade lite mer
julklappar. Idag har vi varit i Huddinge och lekt med Niklas och stoffe, det va
jätte trevligt. 
 
 
Jag har börjat me projekt nappavvänjning och det går hyfsat. På dagarna är det inga problem, här har Thea inte haft napp dagtid på flera månader och igår va första kvällen utan napp. Hon frågade efter den några gånger men sen stoppade hon in en bit av snutten i munnen och sög på tills hon somnade. Ikväll skrek hon hysteriskt i drygt 10 min innan hon somnade i min famn. Men jag har bestämt mig, hon ska va nappfri till sin födelsedag. 
 
Älsklingen är iväg och flyger, det unnar jag verkligen honom. Det tar på honom att ha Thea här och nu ska hon va här tills på torsdag minus 1-2 nätter. Men det går jätte bra mellan dom,  dom leker och busar för fullt :) dock är det jobbigt när A disciplinerar Thea men jag måste vänja mig. Han har lika mycket rätt att säga till henne som jag. Men nu får dom en möjlighet att umgås och lära känna varann ordentligt,  det behövs för A är en stor del av våra liv och troligtvis kommer han vara det för en väldigt lång tid framöver. Han älskar verkligen mig och jag älskar verkligen honom. 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på harry potter, ska bli bättre på att uppdatera också :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!