Mysig eftermiddag på leklandet

Imorse tog hela familjen en rejäl sovmorgon till 11 :O det va verkligen välbehövligt. Haha. Jag gjorde frukost till mina älsklingar och så bytte jag sängkläder och tvättade. Thea fick sig en dusch och så gjorde vi oss ordning. Vi hade inga planer men att bara sitta hemma va uteslutet,  det gjorde vi hela gårdagen så då tyckte jag att jag kunde hitta på nåt kul me stumpan idag. Det slutade me att vi åkte till leklandet i heron city ett par timmar. Det va full fart på stumpan hela tiden och jag är så rädd att tappa bort henne bland alla barn så jag va ju tvungen att klättra och krypa överallt jag me :P rena motionspasset ju. Haha. Sen kom älsklingen och hämtade upp oss. Jag råkade slå dörren i backspegeln på bilen som stod bredvid och iochmed förstördes en annars jätte bra dag och kväll. Orkar inte gå in på det mer detaljerat mer än att jag och A ignorerar varann just nu och har gjort det hela kvällen. Thea somnade helt utslagen på soffan vid 8, både utan napp och snutte :)
 
 
Imorrn ska stumperumpen sova hos mormor och jag funderar på att kolla in mellandagsrean kanske,  har inte haft nån möjlighet att göra det än :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!