Överlever ni julstressen?

Hej hopp i julruschen ,  överlever ni? Det gör iallafall jag ..... än så länge :)  haha. 
 
I fredags va älsklingens släktingar här och firade honom och det va trevligt, dock va jag inte alls på humör men jag uthärdade kvällen. Älsklingens mest uppskattade present va en quadrocopter, haha. Av mig fick han inget då jag inte hade råd me nåt. I lördags åkte vi en sväng till barkarby och igår va vi bara hemma och slappade, det va så skönt :D 
 
 
Idag har lite julklappar köpts :) jag och älsklingen åkte till IKEA så jag kunde köpa Marias julklapp,  sen åkte vi och handlade och åt lunch innan vi åkte till nacka forum och mötte upp As lillasyster där :) jag köpte mammas julklapp och så tror jag att hjärtat köpte min julklapp :D hihi.  
 
Imorrn ska jag iväg och köpa julklapp till hjärtat, dottern och melissa och moa :) på kvällen är jag och älsklingen bjudna till m och m på middag, bingolotto och massa bebismys :D något jag har lite blandade känslor för. Men det är bara att skjuta dom tankarna åt sidan och glädjas ändå :) jag ska motivera mig till tävlingen istället, tänkte köpa nya träningskläder och sådär  :D
 
Vi hörs när jag har tid :D trolitvis nångång  efter julafton. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!