Skönt med ensamtid

Usch, gårdagskvällen va fruktansvärd :( aldrig har jag och hjärtat lagt oss
och varit osams. Och allt pga en sak som jag sa som jag knappt kommer
ihåg då jag sa det för att jag va arg. Men nu är vi sams igen :D idag vaknade
jag före Thea och duschade och då va klockan ändå halv 10 :S hon har
verkligen börjat sova länge nu eller så börjar hon bli sjuk. Jag gjorde
iallafall oss ordning och så åkte jag till mamma med henne och dumpade
henne där. Kände att jag ville få lite ensamtid från barn och gubbe så jag
åkte till skärholmen en sväng och kikade lite, kom hem med nya tränings-
kläder :D är så taggad på att börja gymma me älsklingen, ser verkligen fram
emot det. Tänkte väl sätta igång efter nyår. 
 
 
Nu blir det sängen så god natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!