Torsdagsfylla

Idag tog jag en dag ledigt för att va hemma och råplugga, ligger efter i skolan endel och vill försöka komma ikapp. Pluggade ett par timmar och sen passade jag på att städa,  hinner aldrig göra det nu för tiden :/ haha. Vid kvart i 5 åkte jag till liljeholmen för att göra min synundersökning till körkortet och så gick jag omkring där ett tag.  Kom hem och trodde att älsklingen hade kommit hem men han va kvar på jobbet.  Jag tog en cider,  satte på musik och en cider blev till 4 :/ haha. Kände för att dränka mina sorger.  As kusin och hans flickvän blev föräldrar ikväll till en jätte söt flicka och jag är glad för deras skull men jag är så avundsjuk och mår jätte dåligt. Precis som för flera år sen när M väntade lilltösen. What the hell is wrong with me? :( åh jag orkar inte me det här igen!  Helvete! Vi ska väl åka och hälsa på dom när dom kommer hem,  ser fram emot det me blandade känslor men det är alltid kul att få mysa me bebis. Är dock ingen mening me att önska att A skulle bli sugen på barn :P   
 
 
Imorrn är det jobb 9-16.30 och sen ska jag hämta min bebis,  eller stora flicka snarare.  Är så glad att jag har henne i mitt liv iallafall,  att jag har fått va hennes mamma i över 3.5 år :) en dag kommer hon bli storasyster och hade jag träffat "rätt" kille så hade hon kanske blivit storasyster snart,  vem vet. God natt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!