Friday

Vilken härlig morgon :) drog till gymmet kvart över 7 imorse,  körde ett grymt benpass samt även lite armar, axlar och mage. Åh, vill verkligen träna me älsklingen så han kan hjälpa mig me träningen :/
 
 
Kom hem vid halv 9 och käkade, duschade och gjorde mig ordning.  Hämtade thea på förskola halv 12 och så åkte vi till visättra. Blev så ledsen när jag såg alla hennes tovor igen och hon luktade gammal spya :( va krävs egentligen för att P ska ta sitt ansvar och ta hand om hennes hygien?  :( vi har fått en anmälan men det verkar han inte bry sig om. Jag vet verkligen inte hur jag ska få honom att inse det. Thea sov i 2 timmar så jag va tvungen att väcka henne. Vi lekte massor och bara mös och sen tog jag, thea och maria en promenad upp till mamma. Ikväll snodde maria thea sä dom får mysa. Vill också mysa me henne men jag får vänta tills imorrn kväll.  Saknar min älskade sessa så det gör ont! 
 
Ska väl ta en dusch och fortsätta kolla på californication :) vi höres :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!