Hej på er igen

Ber om ursäkt för att bloggen inte har uppdaterats på över en vecka, har
inget att skylla på direkt heller. Har jobbat hela dagarna och varit trött på
kvällarna och på helgerna har jag haft annat för mig. Men ikväll tänkte jag
ta mig i kragen och skriva lite. Har hänt endel på den här tiden, dock mest
negativa saker men ja, nångång ska det väl vända så att jag får berätta
om massa positiva saker. 
 
 
I fredags va det min sista dag på jobbet :( min provanställning gick ut då och
chefen tyckte att jag hade för lite erfarenhet för att få fortsätta. Blev så otroligt
ledsen och besviken och arg. Har kollegor som började samtidigt som mig, som
har betydligt mindre erfarenhet och som även fått massa kritik men som fick stanna
ändå. Vart finns logiken i det liksom???? Mina kollegor tyckte det va jätte tråkigt
att jag skulle sluta och dom va bittra. Jag fick blommor också och då va tårarna
inte långt borta, samma sak när alla barnen kom och kramade mig. Jag som
verkligen trivdes där, det känns förjävligt. 
 
 
Vet inte riktigt vad som hänt den senaste veckan. Bråket och allt strul me p
fortsätter, på torsdag ska vi till soc då nån hade lämnat en anonym orosanmälan
men det är jag bara tacksam för :) nåt måste liksom hända nu, jag orkar inte
fortsätta såhär. Jag måste få tag på en bostad nu, det är prio ett. Jag vill kunna
ha Thea varannan vecka, jag vill att hon ska ha sin trygghet och rutiner. 
 
I helgen va Thea hos mig och andréas :) det va mysigt att få rå om min älskade
dotter. Vi va på naturhistoriska igår me andréas mamma och systerbarn. Tyvärr
va Thea på sitt allra sämsta humör och förstörde hela vistelsen där och resten av
kvällen förstörde p. Men annars har vi haft det mysigt :) 
 
I lördags va det 2 mån sen jag och älsklingen blev tillsammans och det firade vi
me att äta på stamrestaurangen? Vi har haft endel nedförsbackar under den här
korta tiden och mer än en gång har både jag och andréas tvivlat på vårt förhållande
samtidigt som vi båda två tycker om varann så mycket och vill vara tillsammans. Men
än tänker vi inte ge upp. Vi tänker rida ut den här stormen tillsammans och sen kan det
egentligen bara bli bättre. 
 
Idag vaknade jag upp me feber och halsfluss men det hindrade inte mig från att åka
till ams och skriva in mig och sen åkte jag till maria och hälsade på :) Imorrn ska jag
till vårdcentralen. 
 
ska bli bättre på att uppdatera, blir nog inte varje dag men förhoppningsvis varannan
eller var tredje dag :) nu blir det en dusch och mysa me älsklingen. God kväll på er :)



Kommentarer
Felicia

Hej! Är det orosanmälan direkt mot P eller är det liksom om Thea överhuvudtaget? Hoppas du får hjälp att få en bra lösning med allt det här. Tycker så synd om Thea och kan inte föreställa mig hur det är att inte få se sitt barn varje dag! :( Lycka till!

Svar: Det är en anmälan om min oro över thea när hon är me P. Det är jätte jobbigt att inte få träffa thea när jag vill men det är hon som lider mest av det. Av hela situationen. Vill bara skapa trygghet och rutiner för thea igen, det är mitt viktigaste mål just nu.
Rebecca

2014-02-11 @ 07:29:46
Carro

Hej gumman :)(du behöver inte publicera det här inlägget!!) vill bara kolla så du inte tog illa vid dig pga något jag skrev i den förra kommentaren eller så? hoppas inte det, jag ville bara hjälpa till och komma med ett tips/förslag. Jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig och Thea, Det skulle vara jätte kul att ses nån dag när du kan! :) förresten grattis till er och 2 månader tillsammans! :D kram!

Svar: Hej gumman :) nej, det är ingen fara alls :) jo, klart man kan ordna nåt provisoriskt när thea är här men att bo här varannan vecka är omöjligt då hon varken har kläder eller leksaker här och platsen för att ta hit sånt finns inte. Ja men klart att vi kan träffas nån dag :D det är bara att vi bestämmer en dag och så kan jag hämta thea tidigare från förskolan :)
Rebecca

2014-02-11 @ 07:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!