Ingen rubrik

Mitt morgonuppvaknande börjar visst bli en vana men sen har jag en karl som är ett fan av morgonsex ;) har aldrig riktigt fattat vinken, man är trött, ser förjävlig ut och har jordens vidrigaste morgonandedräkt och det vill man ligga me? Hmm, nä. Fattar det inte.  Haha. 
 
Tog sovmorgon till 8 och så gick jag upp och åt frukost innan jag drog till simhallen.  Blev 30 vändor och sen unnade jag mig 10 min i bastun, jösses va skönt det va. Hade ont i hela kroppen på väg hem.
 
Jag har gått ner runt 20 kg sen hösten 2012. Det går sakta och många gånger är det kämpigt och jag vill bara ge upp. Det är lång väg kvar men ändå har jag lyckats åstadkommit endel. Jag är långt ifrån nöjd men ändå har jag inte varit såhär "smal" på över 5 år. Jag är på rätt väg och jag är fast besluten att gå ner i vikt och få en kropp som jag trivs med. 
 
Kom hem och gjorde lunch och tog en dusch innan jag tog en promenad till coop och storhandlade nyttigheter :) när jag kom hem igen så satte jag igång en tvättmaskin och diskmaskin, och så möblerade jag om i garderoben så man äntligen kommer åt lådorna! Jag blev jätte nöjd! :) började me maten strax efter att älsklingen kom hem och ikväll blev det nyttigt :) kycklingfilé me bulgur, tsatsiki gjord på kvarg och sallad,  det blev uppskattat :)
 
 
Nu sitter vi och kollar på californiacation, en riktig killserie, bara massa naket och massa sex. Skitkul! Nä, jag är inte alls bitter :P men den är faktiskt helt okej annars. Och om jag vore kille skulle jag definitivt älska den :P 
 
Imorrn blir det gymmet,  hem och duscha och slänga i sig lunch, hämta min älskade unge och åka till visättra :) 
 
Vi hörs kanske i helgen eller på måndag :) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!