Jobbigt nu :(

Nu börjar situationen bli riktigt jobbig :( det har den ju varit länge men nu måste
jag nästan böna och be till P att få träffa Thea :( Ringde soc som hänvisade mig
till familjerätten som hänvisade mig till familjerådgivningen som inte hade nån
telefontid idag men lämnade mitt nr iallafall så jag hoppas att dom hör av sig i
veckan, annars ringer jag dom igen. Jag måste träffa min älskade tjej utan att
behöva tjata på P. 
 
Hur som helst. Jag och älsklingen va ju på kalas i fredags och det va helt okej.
Åt god mat och fikade och pratade, blev även omkullputtad i snön av älsklingen
när vi skulle åka hem. Haha. I lördags gjorde vi oss ordning och så drog vi till heron
för att träffa hans mamma, lillasyster och storasyste me två barn. Vi åt middag och
sen gick vi på bio och såg frost, den va jätte rolig :P Efteråt åkte vi hem till hans
storasyster och fikade och pratade :)
 
 
Igår åkte vi till skärholmen för att byta mina skor och så käkade jag och älsklingen
lunch :) vi va inne på rusta och köpte två förvaringslådor och en badrumssopkorg
också :) vi åkte vidare till coop i västberga där vi skulle möta upp marcus och jonas
och under tiden medan vi väntade på dom gick vi in på rusta igen och köpte en
vardagsrumsmatta. Sen kom killarna så vi gick in på coop och handlade kvällens
tacomiddag :) va ju en rätt intressant upplevelse att som ensam tjej umgås me 3
sexfixerade killar som också är kusiner :P det är ju tur att jag inte är den som är den
för då hade jag nog inte fixat det. Haha. Vi käkade, drack lite och kollade på film.
Vi hade en jätte trevlig kväll, tycker iallafall jag :) vart lite smålullig och fick världens
huvudvärk men det gick över. 
 
 
Sov 5 timmar inatt, va mer död än levande när klockan ringde vid 5 imorse men det
va bara att masa sig upp. Andréas va hemma idag, han har blivit lite förkyld. Mes!
Själv gick jag till jobbet me feber, yrsel och snuva. Haha. Han skulle visst va hemma
imorrn också. Själv har jag inte riktigt råd att va hemma så mycket så jag måste iväg
till jobbet. 
 
Jag slutade kvart i 3 idag och då gick jag och hämtade min älskling på dagis, hon
blev så glad att se mig och jag blev så glad att se henne. Har saknat henne så
otroligt mycket! Vi gick hem till P och han va lika offensiv som vanligt. Skrek och
va aggressiv. Så synd att han inte kan prata lugnt och sansat som normalt folk. 
Men jag hade en underbar stund me Thea. Vi satt och kramades massor och hon
slängde sig runt min hals och sa älka dig massa mamma och då ville jag bara
börja gråta, det va precis det jag behövde höra. Hon blev så ledsen när jag gick
och hon ville följa me. Men på onsdag ska hon få följa me mig hem och äta middag
här och mysa me mig och Andréas, det längtar jag verkligen till. 
 
Imorrn är det jobb mellan 8.30-17 och efter det ska jag hem. Har nog inte så mycket
mer att skriva så vi hörs :)
 



Kommentarer
Jennie

Det gör ont i hela mig när jag läser dina inlägg om situationen med Thea.. Men vad tänker ditt ex på när han vill begränsa ditt umgänge med henne!? Tycker det är bra att du har kontaktat familjerätten ang det här, han har ingen som helst rätt att hindra dig från att träffa Thea!

Jag hoppas för lillskruttans skull att ni finner en lösning så hon kan få vara med dig lite mer. Stå på dig nu och kämpa för ditt umgänge med Thea, hon behöver dig! Kram

2014-02-03 @ 21:36:21
Carro

Vad ledsen jag blir av att läsa att du inte får träffa Thea så mycket :( Kan kan ni inte turas om och ha henne varannan vecka?

Svar: Läs föregående kommentar så får du svar :)
Rebecca

2014-02-04 @ 09:40:44
Anonym

Jag måste bara fråga varför inte Thea kan bo hos dig och deb nya killen? Har du flyttat dit och adressändrat så borde hon väl också kunna bo där?! Jag menar ni hör ju ihop.

Svar: Hade han bott större så hade hon absolut fått bo hos oss men nu när hon sover över så måste andréas sova på soffan och det känns fel att han måste åka ut från sängen när det är han som bor där. Vi ska väl fixa nån provisorisk sovplats till thea men kommer ändå inte kunna ha henne varannan vecka. Det är knappt så att jag själv får plats där :/
Rebecca

2014-02-04 @ 12:08:53
Susanne

Jag förstår inte problemet med att han skulle sova på soffan. Hade det varit min dotter som hade det dåligt hos sin far, så hade jag tvingat min "nye pojkvän" att sova på golvet så länge hon fick plats.

Hur resonerar A? Tycker han att det är fruktansvärt jobbigt att sova på soffan? Tycker det låter konstigt, med tanke på hur "dåligt" Thea har det hos sin far. Jag hade mer än gärna sovit på soffan, om man säger så.

Svar: Han kan inte sova där, får ont i ryggen och fungerar knappt dagen efter. Sen är han väldigt invand me sitt personliga space, vilket börjar bli bättre men det är en bit kvar. Han har inga problem me att thea är här och han är suverän me henne och uppfostrar henne toppen :)
Rebecca

2014-02-05 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!