Keep going on

Dagens möte ledde ingenstans mer än att jag ska betala underhåll och barnbidrag till P. Oron för Thea kändes obefogad med tanke på att det bara hade hänt en gång och dom tyckte att våra problem hörde hemma hos familjerådgivningen så jag ska ringa dit imorrn. Som det ser ut nu så kommer jag ha Thea 8 nätter i månaden samt nån eftermiddag i veckan.  Det är fortfarande alldeles för lite tid men när jag bor här så får jag va glad för all tid jag får me Thea. Ps mamma följde me också, så farlig är visst jag :P Men det är väl bara att kämpa på och hoppas på en ljusare, tryggare och enklare framtid.  
 
Imorrn har jag 4-5 samtal att ringa och så tänkte jag dra till gymmet och på kvällen ska jag och älsklingen fira alla hjärtans dag :) Annars har jag ingen aning om vad som händer i helgen.  Får se va det dyker upp för roligt :) 
 
Nu håller jag på och tvättar och jag har bytt rent i sängen.  Ligger nedbäddad i soffan under världens mysigaste filt som luktar älsklingen :P haha. Fryser och verkar ha blivit förkyld nu när äntligen halsontet har försvunnit.  Suck.  Och det snöar ute ser jag nu.  Ännu mer suck.  
 
Ha en bra torsdag.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!