Klänningsjakt

Imorse va jag så trött men ändå gick jag upp me älsklingen men somnade dock om i soffan när han hade åkt till jobbet. Fick sova ytterligare en timme innan klockan ringde och jag va tvungen att gå upp. Hade bestämt träff me jessica i Södertälje kl 11 för att va smakråd. Hon skulle ut på klänningsjakt inför ett syrianskt dop.  Vi kollade i Södertälje men hittade inget så vi åt lunch och sen åkte vi till skärholmen istället.  Jessica gick in på sitt gamla jobb så jag passade på att kolla lite på skor och föll handlöst för ett par. Va pank som en kyrkråtta men jessica lånade mig pengar till skorna, tack så mycket babe :D sen började klänningsjakten igen. Va inne i varenda affär och provade massa klänningar,  ja jag provade också klänningar.  Vet inte va som hänt,  jag som aldrig ens sett åt en klänning i hela mitt vuxna liv vill börja använda klänning :P hittade några som jag verkligen föll för så när jag har råd ska jag köpa dom. Vi gick runt i flera timmar men kom därifrån utan nån klänning till jessica. Älsklingen kom och hämtade upp mig och så åkte vi hem och lade oss i sängen och bara vilade och pratade.  Sen åt vi middag på e4-baren. Tog en dusch när vi kom hem och nu har både jag och älsklingen suttit och betalat räkningar.  Snart blir det en cigg och sen sängen.  
 
 
Imorrn blir det gymmet och sen in till stan me jessica för att fortsätta leta efter nån klänning.  Va gör man inte för sina vänner?  :) 
 
Vi hörs imorrn igen :) god natt på er. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!