Mysig dag me min dotter

Här sitter jag i min ensam och njuter :) älsklingen är på möte/kurs på jobbet och
är väl hemma runt 8 och min lilla stumpa åkte för en timme sen :)
 
 
Imorse gick jag upp strax efter att älsklingen åkte till jobbet, åt frukost och kollade
på tv en stund innan jag hoppade in i duschen och sen åkte jag till Theas förskola
och hämtade henne :) planen va att åka upp till visättra för att hälsa på maria men
hon hade glömt att vi skulle komma så jag och thea åkte till huddinge istället. Hon
va dock inget roligt sällskap, hon sov i drygt 2 timmar men det va ju skönt, då kunde
jag gå och titta i lugn och ro :) köpte en liten grej till Andréas till alla hjärtans dag och
sen kollade jag efter en enkel svart knälång kjol, va minst 13 år sen som jag ägde en
kjol men jag känner att det är dags att ändra stil nu så jag hittade en perfekt kjol på
hm :) oj, va jag kände mig kvinnligt genast :P haha. 
 
 
Jag och Thea åkte hem till mig och mös, Thea tittade på film och spelade och vi åt
middag tillsammans. Va skönt att få lite ensamtid me henne. Hon sa hela tiden "älka
dig mamma" och att hon älskade Andréas och mormor. Mitt underbara hjärta! Ikväll
fick jag även träffa Ps flickvän, hon följde me när P hämtade Thea. 
 
 
Ikväll blir det nog en tidig kväll, jag är jätte trött och älsklingen lär va minst lika
trött. Men jag kan behöva sova ut ordentligt så man är pigg imorrn för det 
kommer troligtvis bli en jobbig dag, ska ju på möte ang Thea. Har inte varit
nervös förut men nu börjar jag bli jätte nervös. Samtidigt som det ska bli skönt
för som jag skrivit tidigare så måste nåt hända nu, jag orkar inte fortsätta såhär. 
 
Ska nog ta en knäckemacka och en kopp te, åt inte så mycket middag. Har ätit
spaghetti och köttfärssås i 3 dagar nu och idag va det verkligen inte gott längre. 
Andréas har troligtvis ätit på jobbet. 
 
Ha en trevlig kväll så lär jag höra av mig imorrn eftermiddag.



Kommentarer
Jennie

Lycka till med dagens möte och hoppas det leder till något positivt för dig och Thea!

Kram

Svar: Det ledde ingenstans tyvärr mer än att jag ska betala underhåll och barnbidrag till patrik samt kontakta familjerådgivningen.
Rebecca

2014-02-13 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!