Perfekt start på den här veckan :D

I fredags va det alla hjärtans dag och det firade vi här hemma :) jag hade köpt ett kort me olika "kuponger" som andréas får använda hur han vill. Det står olika saker som tex "denna kupong gäller för: en blöt puss, en romantisk kväll på stan, frukost på sängen,  valfri aktivitet" osv :) det uppskattades iallafall :) själv fick jag en stor röd ros :) på kvällen träffade vi hans kusin me flickvän och gick ner till indiska och käkade och sen gick vi hem till oss och kollade på white house down, den va jätte bra. Dock somnade andréas efter kanske en halvtimme. Haha. Och inget hankypanky blev det pga mina p-piller, har varit en frustrerande vecka men ikväll blir det åka av så det smäller om det ;) hehe.
 

 
Resten av helgen har varit så otroligt seg. Hela lördagen va vi hemma och igår va vi en snabbis på bromma blocks för att hälsa på andréas storasyster på jobbet.
 
 
Och den här underbara veckan kunde inte ha börjat bättre :D Gick upp me älsklingen imorse, åt frukost och drog till gymmet vid halv 8. Blev 1.5 timmes genomgång av hela kroppen för att se hur jag låg till styrkemässigt efter nästan 3 mån  men det va inget att tala om, va starkare nu än då men jag är ruskigt svag i armarna så mer fokus där. Träningsvärken börjar smyga sig på och jag har längtat efter den känslan. Så underbart att komma igång igen. Älsklingen ska väl dra till gymmet ikväll om han kommer iväg :P när jag kom hem så åt jag och städade och så tog jag en dusch.  Nu ska jag snart göra mig ordning och sen gå upp till soc och fylla i ett papper. Klockan 16 ska jag hämta min prinsessa på dagis och åka hem till oss, hon ska äta middag här och sen åker hon till P igen. 
 
 
Har väl inte så mycket mer att skriva för tillfället så vi hörs senare i veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!