Snart är det helg igen :)

Ojoj vilket uppvaknande jag fick imorse,  twice :P hehe. Efter det va energin på topp så jag gick upp me älsklingen och åt frukost och vid kvart i 8 va jag på gymmet och körde ett ben och armpass :) handlade lite och gick hem och åt lunch.  Satte igång en diskmaskin,  plockade lite och bäddade sängen och sen tog jag en dusch och en powernap. Satte mig och sökte lite jobb och vid halv 4 åkte jag till Liljeholmen och tog en promenad runt trekanten :) när älsklingen kom hem så värmde vi mat och åt och sen lade vi oss i soffan och slappade. Vi ska väl snart gå och lägga oss.
 
 
Imorrn tänkte jag simma några vändor och ta en promenad men det är väl allt. Nu börjar jag verkligen tröttna på att gå hemma hela dagarna och inte göra ett skit. Vill ha ett jobb nu :( 
 
Vi hörs väl :) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!