Underbara måndag :D

Nu jävlar är träningen verkligen igång på allvar och jag är mer peppad och
motiverad är nånsin :D Förra veckan tränade jag 3 dagar och simmade 1
dag :) Och äter nästan bara nyttigt. Inget godis och läsk va evigheter sen.
Är verkligen glad att Andréas inte är någon direkt gottegris. 
 
I fredags morse gymmade jag och sen åkte jag och hämtade prinsessan
på dagis och så åkte vi upp till visättra. Va där ett tag och så tog jag, maria
och thea en promenad upp till mamma och sen lämnade jag thea där och så
åkte jag till segeltorp där älsklingen hämtade upp mig. Maria ville ha Thea en
natt så hon sov över där. Jag och andréas gjorde inte så mycket i fredags. Vi
käkade på indiska och sen kollade vi på tv. På lördagen åkte hjärtat iväg och
hjälpte sin mamma och syster och sen kom han och hans mamma och så åkte
vi till lilla essingen och käkade pizza med hans lillasyster och hennes pojkvän.
Vi gick upp till henne en stund och fikade och pratade innan vi åkte till visättra
för att hämta Thea :) Hon hade bara haft det toppen i visättra, hon hade fått jätte
fina kläder av maria och ett jätte fint halsband :) Vi kom hem och thea somnade 
nästan med desamma. Dock vaknade hon kvart i 3 och va vaken i ca 1,5 timme.
Det har inte hänt på kanske 1,5 år :/ Jag gick och lade mig i soffan me henne
och till slut somnade hon om. Jag gick tillbaka och lade mig i sängen och sov
till 8 då Thea kom in till oss. Vi låg och mös en stund och sen gick jag upp och
gjorde frukost medan Andréas fick sova vidare. Andréas drog till gymmet och va
borta några timmar och thea sov under hela tiden så jag plockade lite och duschade.
När han kom tillbaka så åkte vi till min halvsyster för att fira min farmor lite. Har inte
träffat dom på över 1,5-2 år så det va jätte roligt :) Vid halv 6 åkte vi och lämnade
Thea hos P och sen åkte vi hem och kollade på califorication, vår nya favvoserie :P 
 
 
Och imorse drog jag till gymmet vid 7 :) Började dricka kreatin och proteinshake idag. Kreatinet
gick ner utan problem men shaken va jobbigare men det är ju en vanesak :) Fick en komplimang
av en äldre herre när jag va klar på roddmaskinen, han va väldigt imponerad men jag förstår inte
av vilken anledning =/ Hmm. Men det va iallafall roligt :) Kom hem och gjorde lunch, blev kyckling,
broccoli och en kall sås på kvarg, vitlök och basillika, det va så gott! Kollade på två avsnitt av
californication och sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig ordning för ett möte på soc ang.
försörjningsstöd :) Det gick toppen där :) Handlade lite innan jag gick hem och väl hemma så
satte jag igång 2 tvättmaskiner, diskmaskinen och bytte sängkläder samt dammsög. Ska väl börja
me maten om en stund och snart är älsklingen hemma också :)
 
Hade tänkte simma imorrn bitti men det blir väldigt stressigt för jag ska träffa jessica i södertälje
kl 11 så imorrn blir det varken gym eller simning. Hon skulle leta efter nån klänning till nåt syrianskt
dop så jag väl va smakråd :) Och imorrn eftermiddag ska jag på cellprovtagning i liljeholmen. Resten
av veckan blir det träning i vanlig ordning, har inga direkta planer. 
 
Nä, dags att börja me middagen kanske men ha en underbar måndag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!