Vart är solen???????

Igår va det ingen bra dag. Först försov sig älsklingen och jag också eftersom att jag
vanligtvis brukar gå upp me honom. Så jag stressade iväg till gymmet och hann bara
värma upp innan huvudvärken kom och och jag började må illa. Åkte hem och då åkte
hjärtat till jobbet. Jag ville bara lägga mig ner och sova, va så trött men hade ju lovat
Jessica att följa me in till stan för att leta efter en klänning så jag tog en alvedon och 
ipren och mådde lite bättre. Vi möttes kl 12 vid t-centralen och började nästan genast
me att käka lunch, det gör vi alltid konstaterade vi igår :P haha. Sen gick vi och letade 
efter klänningar men dom affärerna som vi va inne i va rätt dyra. Till slut kom jessica på
en affär som hade MASSA festklänningar och det va dessutom rea så allt kostade 200
kr. Hittade jätte många fina klänningar men problemet är när tusan man ska ha dom =/ 
Den svarta klänningen köpte Jessica, jag gjorde den inte riktigt rättvis (har för små bröst).
 
 
Vi gick och letade efter skor nu men hon hittade inget så vid halv 4 skiljdes vi åt och jag åkte
hem. Väl hemma så totaldäckade jag =/ Hade fross och huvudvärk och så grymt trött. Vaknade
när älsklingen kom hem. Låg kvar i sängen fram till halv 6 och sen åkte vi till en pizzeria i tullinge
innan vi åkte till hans storasyster för att fira hennes man :) det va jätte trevligt men jag mådde inte
alls så bra så jag va nog inte världens roligaste sällskap. Vi kom hem vid kvart över 8 och då tog jag
en dusch och en alvedon och ipren och mådde lite bättre. Kollade på säsongspremiären av Greys
och sen vart det lite mys me älsklingen innan vi somnade. 
 
Imorse va det så skönt att få sova ut och slippa gå upp tidigt, tog sovmorgon till 8 och sen gick jag
upp och satte på lite musik och gjorde en kopp te. Började titta på film men blev rastlös så jag
hoppade in i duschen och drog till skärholmen, skulle in på banken för att fixa några papper men
det va så sjukt mycket folk där så jag tar det på måndag istället. Va inne på HM en snabbis, är ju
på jakt efter en kavaj och då hittade jag en på där som jag verkligen föll för, den va alldeles perfekt 
så när jag har råd måste jag köpa den :D
 
 
Åkte hem och satte på mig älsklingens mjukiskläder och röjde lite och satte igång en diskmaskin.
Nu väntar jag på att karln kommer hem så ska vi åka och handla lite och åka förbi systemet och
handla tills på lördag, då ska vi till Jessica och Adde och äta middag, dricka och spela lite :) Det
ska bli kul men lite nervöst också me tanke på va som hände senast :P haha. Sen hem  och göra
middag. 
 
Imorrn ska jag hämta mitt lilla hjärta på dagis och så ska hon och jag åka upp till visättra och sova
hos Maria och mysa massor. Älsklingen ska bort så då tänkte jag passa på och sen är det smidigare
om vi sover där för vi ska på 3-årskalas hos Greta på lördag :) Saknar min älskade unge så det gör ont.
Hur fan ska jag kunna träffa henne oftare när både jag och Andréas känner oss obekväma me att ha
henne här? Vill verkligen ha en egen lägenhet. 
 
Nä, ska avsluta här och ta en cigg men ha en bra torsdag på er :)
 
 



Kommentarer
Anonym

En fråga bara. Hur i hela friden kan du känna dig obekväm att ha din dotter. Ett barn ät ju det bästa man kan ha. Att prioritera en kille framför sitt barn ??????????

Svar: Du misstolkade mig! Jag är obekväm me att ha henne här. Inte att vara me henne.
Rebecca

2014-02-28 @ 00:52:19
Jennie

Vill inte på något sätt kritisera eller så men finns det verkligen ingen möjlighet för Thea att vara hos er oftare? En resesäng eller en madrass som man kan rulla ihop tar ju ingen plats och är ett alternativ om man bor trångt..likaså en låda/ back med lite leksaker som hon kan ha när hon kommer.. Det finns lösningar och barn anpassar sig ofta ganska lätt efter de förutsättningar som finns:-)

Svar: För min del skull skulle hon kunna få va här oftare men det är killen som tycker att det är obekvämt och jobbigt. Och eftersom att jag är inneboende här så måste jag respektera honom och försöka hitta andra lösningar också.
Rebecca

2014-02-28 @ 10:28:16
Jennie

På vilket sätt tycker han att det är obekvämt och jobbigt?När man träffar någon med barn måste man vara medveten om att man köper hela "paketet"man kan alltså inte välja bort barnet/barnen.Är det här någon du verkligen vill vara med,som inte accepterar ditt barn?Nu går jag hårt fram men skulle personligen aldrig kunna leva med någon som inte förstår att ens barn går före allt!




Svar: Vi har knappt varit tillsammans i 3 mån och varken han eller jag hade räknat me att jag skulle flytta in så fort och han är inte redo att ha thea hos sig så ofta som jag vill. Och det kan jag faktiskt köpa. Förstår att han skulle vilja träffa thea på sina villkor och ta det lugnt. Nu tvingas han ha henne här då och då. Han accepterar henne, det gör han. Det är bara jobbigt för honom att ha henne i sin lägenhet, sitt hem.
Rebecca

2014-02-28 @ 12:37:19
Anonym

Du får ursäkta Rebecca men jag undrar faktiskt hur du kan vara tillsammans med en kille som tycker att det är "Jobbigt att ha Thea hos sig"?! och att han "tvingas" ha hennes där...ja menar har ni en framtid så ihop så är ju din dotter en del av familjen och kan borde väl vilja ´lära känna henne redan nu?! Ni är ju ändå "tillsammans"?! Det gör faktiskt ont i mig att läsa detta och jag tycker synd om din dotter då ni inte verkar kunna uppföra er som vuxna. hon borde väl vara prio ett? från både dig och din kille faktiskt.
sorry om jag låter hård nu.

Svar: Hon är prio ett alla gånger men då jag tvingas bo såhär för tillfället så måste jag gilla läget. Tror du/ni att jag gillar att ha det såhär? Att inte kunna träffa thea så mycket som jag skulle vilja. Det gör verkligen ont i mig och varje dag har jag dåligt samvete. Mår så psykiskt dåligt nu och allt går bara skit.
Rebecca

2014-02-28 @ 14:03:42
Anonym

Det här förhållandet som du har nu kommer inte att hålla , det verkar som han inte acceptera thea alls, för då hade han inte haft några som helst problem med att hon är där.
Nu får du skylla dej själv lite att folk reagerar för du skriver som du gör.

Svar: Han är bara ung, ovan och tycker att det har gått lite fort. Han har inga problem me att thea är där några timmar men att sova över. Han är väldigt mån om sitt space och vanor och thea rör såklart om i grytan, något som tar tid att vänja sig vid. Jag skulle inte heller tycka det vore jätte kul att tvingas ha en unge hos mig fast jag inte vill. Man vill gärna ta det i sin takt och på sina villkor.
Rebecca

2014-02-28 @ 16:51:10
Anonym

men asså.. jag hade aldrig över min döda kropp bott hos någon som inte kan acceptera mitt barn. och "gått för fort fram"... varför låter han ens dig flytta in så fort? Om han har svårt att acceptera Thea så hade jag personligen aldrig varit tillsammans med honom. eller bott någon annanstans varannan vecka så jag kunde ha Thea... jag tycker så synd om den lilla tjejen...

Svar: Jag va tvungen att flytta in hos honon, hade inget annat alternativ. Men den här situationen är verkligen psykiskt påfrestande vilket ni inte verkar förstå. Jag hade aldrig satt mig i den här sitsen om jag hade nåt annat val. Det gör verkligen ont! Men oavsett om jag hade bott hos andréas, min moster eller mamma så hade jag inte kunnat träffa thea oftare. Så säg mig va jag har för val?
Rebecca

2014-02-28 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!