1 månad med älsklingen

Börjar det här inlägget me att berätta att jag och Andréas har varit tillsammans i 1 månad
idag :) Den här månaden har gått så otroligt fort och jag har försökt umgåtts varje ledig
sekund me honom. Jag är så otroligt kär och så fullkomligt lycklig. Dock känns det lite
konstigt att vi inte har sagt dom tre magiska orden än, annars brukar jag va väldigt snabb
me dom =/ Men me honom känns allt annorlunda, mer allvarligt men samtidigt som bara
en fling trots mina starka känslor för honom. Men sen har jag inte den här brådskan som
jag annars haft. Jag vet att han vill ha mig, den saken är det ingen tvekan om. Han är den
sjukaste men också underbaraste killen jag nånsin träffat, så egen, så speciell. Så
annorlunda. Jag har aldrig träffat nån kille som ens varit i närheten av hur älsklingen är.
 

Imorse ringde kl 5 och jag va så trött! :( ville verkligen inte gå upp. Men efter duschen blev det en
aning bättre. Thea va på dagis kvart i 7, först på plats. Och jag va på jobbet strax innan 7. Dagen
har gått i ett rasande tempo och helt plötsligt va klockan kvart över 3 och jag slutade :) Drog iväg
till gymmet men kroppen orkade inte, knät är skit och jag va trött så blev ett halvdant pass på 45 min.
Va så arg och besviken efteråt. Men på måndag kör vi nya tag :)
 
Imorrn ska jag sova hos älsklingen :) längtar verkligen.
 
Nä, avslutar nu, sitter och nickar till flera gånger. Vi hörs på fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!