En blandning av allt underbart :)

I lördags va jag och Thea i flempan och hade jätte roligt :) Först mötte vi upp emma och
greta en stund och va ute och lekte i snön och sen gick vi upp till mamma där det bjöds
på fika och ännu mera lek :) Vi kom hem vid 17-tiden och va Patrik fortfarande borta, det
va jätte skönt. Thea somnade i soffan och Andréas kom över en snabb sväng för att lämna
en sak och så hade han köpt samma ansiktsvatten som han har som jag alltid lånar när jag
är där, blev så otroligt glad :D Har världens underbaraste pojkvän! När han hörde att Patrik
va på väg hem så åkte han iväg för att leka lite. Jag hade förväntat mig att Patrik skulle sova
borta för han sa det men han skulle uppenbarligen sova hemma och då sa jag att jag inte
sover hemma så jag åkte till Andréas :) Vi gick till en jätte mysig restaurang och åt en jätte
god 3-rätters middag :) Och sen gick vi upp till honom och kollade på film :)
 
 
Igår va jag tvungen att åka hem för att ta hand om Thea medan Patrik gick på en lägenhetsvisning, vore
kul om han får den så jag håller tummarna :) Hoppas han inser att han då kommer få ta Thea på heltid så
gott som med tanke på att jag kommer bo lite varstans och inte kan ha Thea :( Vet inte hur och när min
boendesituation ska lösa sig men jag hoppas att det blir snart. Andréas hämtade mig på eftermiddagen
och så åkte vi till nacka forum, hade pengar kvar på ett presentkort som jag ville köpa en tröja en för :)
Vi gick till hm och det va jätte roligt att handla me älsklingen. Han va faktiskt engagerad och kom med
förslag och va smakråd :) Kändes så skumt. Haha. Men vi båda fastnade för en ljusrosa stickad tröja som
jag köpte :) Vi gick och köpte varsin fruktsmoothie och sen rörde vi oss in till stan. Älsklingen passade på
att köra in på en tom parkering och lekte lite innan vi åkte till hans mamma på middag :) Middagen va jätte
trevlig och vi fick jätte god mat :) Runt halv 9 så åkte vi tillbaka till hjärtat och så lade vi oss och kollade
på film innan det va dags att sova :)
 
 
Imorse gick vi upp vid 5 och duschade och gjorde oss ordning innan han skjutsade hem mig. Hann säga
hej till min prinsessa innan hon gick till dagis och jag till jobbet :) Och på jobbet va det bara toppen :D
Vi va ute och åkte sopsäck på barnen och det va så roligt :D Skulle vilja åka till lida eller flottsbro me Thea
och åka sopsäck, får se om Patrik är sugen på det i helgen.  Trivs bättre och bättre för varje dag och jag
börjar verkligen komma in i rutinerna :) På onsdag ska jag gå dubbelt för öppning och på torsdag dubbelt
för stängning :) Och imorrn blir det en låååång dag, jobbar  8.30-20 :P kuuuuuul! Kommer va så trött
imorrn kväll!
 
Vet inte om jag orkar skriva imorrn kväll men annars hörs vi på onsdag :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!