Första veckan är över :)

Första arbetsveckan är över och jag trivs jätte bra med barn och personal. Har redan lärt
mig alla barnens namn, helt otrolig. Och jag verkar va väldigt omtyckt av barnen. Idag va
dom väldigt kärleksfulla, hela gruppen hoppade på mig och vi hade ett enda stort kramkalas
och dom skulle sitta i mitt knä och kramas :) Så otroligt mysigt! :) Nä, jag trivs verkligen och
jag börjar komma in i rutinerna. Men jag har längtat efter helgen och nu är det äntligen
Fredag :D
 
Igår sov ju jag hos Andréas och det kändes halvt meningslöst men ändå va det mysigt. Han
hämtade mig vid halv 8, vi kom upp till honom och käkade och sen somnade han i soffan, Jag
tog en dusch och gick och lade mig vid 23 och då vaknade han och kom och pussades lite och
sen sov vi. Han väckte mig kl 5 med massa pussar och kramar :) va så mysigt. Han skjutsade
mig till jobbet imorse :) Jag hämtade Thea vid 3 och så gick vi hem och slappade. Patrik kom
hem efter 1 timme och sen åkte han iväg och handlade, Thea va jätte trött så vi följde inte me.
Jag fixade middag och Patrik gjorde sig ordning för en krogrunda me några kompisar så jag
hoppas att han får det roligt ikväll :) Själv ska jag snart gå och lägga mig, ska upp 8 imorrn. Har
en utomhus-playdate me emma och greta innan jag och Thea går upp till mormor och hälsar på.
 
Skulle väldigt gärna vilja träffa min älskade pojkvän imorrn så jag föreslog att han kunde följa me
till mamma och han skulle tänka på saken. Längtar verkligen att få umgås me honom.
 
 
Har väl inte så mycket att tillägga så jag tackar för mig och säger god natt och trevlig helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!