Hemma igen :D

 
Nu är jag där jag hör hemma, där jag känner mig så trygg, lycklig och bara
mår så vansinnigt bra :) Redan när jag satte mig i älsklingens bil när han
hämtade mig så släppte allt och jag satt där och kunde inte annat än le. 
Har verkligen saknat honom så mycket men nu får vi 3 dagar tillsammans
iallafall. Och i slutet av nästa månad börjar ett delvis nytt kapitel i mitt liv
som jag verkligen ser fram emot fast me lite skräckblandad förtjusning. Men
det är något positivt som kommer göra otroligt gott för mig :)
 
Ikväll har jag och Andréas inte gjort så mycket. Vi åkte till systemet och sen
handlade vi innan vi åkte hem och så blev det middag på indiska :) vi kom
hem och vilade på soffan, eller ja, jag vilade men Andréas somnade och har
sovit i typ 1,5 timme. Jag har passat på att duscha och nu sitter jag i min
sköna fleecemorgonrock och dricker cider :P Skulle kunna ta och bädda
rent i sängen men enligt Andréas kan inte jag bädda så det är väl lika bra att
perfektionisten får göra det själv :P får se hur länge han hade tänkt sova då,
vill ju inte va så elak att jag väcker honom heller. 
 
 
I helgen har vi inga spikade planer. Vi ska förbi mamma en snabbis och så skulle vi
hjäpla Andréas lillasyster och sen va det nåt om IKEA så vi får se :) Patrik ska väl på
nån visning på söndag igen så jag ska hem och ta Thea en stund :) Höll på att få
psykbryt på honom igår kväll, han va så irriterad och skrek på mig och Thea och det
va bara kaos hemma :/ usch! Är så glad att jag slipper honom snart även om det inte
är på heltid. 
 
Nu blir det en cigg men jag önskar er en trevlig och mysig helg :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!