Kickstarta min träning

Sitter inne på gymgrossisten och kollar runt, tänker kickstarta min träning men skulle
vilja ha lite hjälp på traven då jag känner att enbart gymmet inte räcker i början. Har
hittat lite kosttillskott samt måltidsersättare som jag är sugen på att beställa :) Tänkte
även beställa gummiband och börja träna hemma igen på kvällarna. Har ändå ett par
timmar från att Thea somnar tills att jag lägger mig som jag skulle kunna ägna åt träning.
 
Jag vill verkligen bli hyfsat fit till i sommar och tänker slita som ett djur. Nu har jag dessutom
hittat en kille som är mån om mitt utseende och vill se mig i mer kvinnliga kläder vilket jag
själv också vill men inte "vågar" pga mitt utseende. Jag vill kunna ha klänning i sommar
och mer feminina kläder men då krävs det att jag blir mer fit :) Nu låter det som att jag gör
det här för Andréas skull men han är bara en morot till att jag vill det här ännu mer :) För
han bryr sig verkligen och såklart att jag vill göra honom glad och nöjd samtidigt som jag
själv får bra självförtroende och trivs me min kropp. Jag är så villig att lägga ner hela min
själ i min träning och viktminskning.
 
LET'S DO THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!